آلکاتل وان تاچ تبلت ۱۰ اینچی PIXI 3 را معرفی کرد

شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
آلکاتل وان تاچ در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ از نسل خانواده‌ی محصولات PIXI 3 رونمایی کرد. محصول جدید آلکاتل وان تاچ یک تبلت ۱۰ اینچی پایین رده است که در دو نسخه‌ی وای‌فای و همچنین 3G روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

آلکاتل در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ نسل جدید تبلت ۱۰ اینچی PIXI 3 را رونمایی کرد. این تبلت که در دو نسخه‌ی وای فای و 3G تولید خواهد شد، در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس است. انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک آلکاتل این تبلت را در سایز ۷ و ۸ اینچ نیز روانه‌ی بازار کند.

آلکاتل وان تاچ در این تبلت ۱۰ اینچی از تراشه‌ی ۳۲ بیتی مدیاتک ۱.۳ گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری ۴٫۰۶۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. در دوربین پشتی این تبلت از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی و در دوربین خودگرفت (سلفی) نیز از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره گرفته خواهد شد. این تبلت به همراه اندروید ۵.۰ آبنبات چوبی همراه شده است.

آلکاتل پیش از این گوشی‌ هوشمند از سری PIXI 3 را با سه سیستم عامل ویندوز، اندرویدی و فایرفاکس همراه ساخته و عدد ۳ نیز برگرفته از همین موضوع است، اما این کمپانی چنین سیاستی را در قبال تبلت ۱۰ اینچی خود در پیش نخواهد گرفت.

هنوز اطلاعات مشخصی در خصوص زمان عرضه و قیمت این تبلت منتشر نشده است.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات