فیلیپس نسل جدید Hue Lightstrip را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
فیلیپس در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ نسل جدید لامپ‌ ال‌ای‌دی خود  را با نام Hue Lightstrips را معرفی کرد. نسل اول این لامپ‌ها دارای مشکلاتی بود که فیلیپس این موارد را در نسل جدید به خوبی حل کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سال گذشته فیلیپس نسل اول لامپ‌های ال ای دی خود را معرفی و روانه‌ی بازار کرد؛ اما این لامپ‌های ال‌ای‌دی که در واقع نواری متشکل از لامپ‌های ال‌‌ای‌دی است، دارای دو مشکل عمده بود. اصلی‌ترین مشکل نسل اول نوار ال‌ای‌دی فیلیپس، عدم تولید نور سفید و دیگری تولید این محصول در نوارهای دو متری بود که امکان استفاده از آن را در برخی موارد غیرممکن کرده بود. حال امسال این کمپانی با رفع مشکلات لامپ ال‌ای‌دی خود نسل جدید این محصول را تولید کرده است.

نسل جدید Hue قادر است تا نور سفید را از شدت ۲٫۰۰۰ تا ۶٫۵۰۰ کاندلا تولید کند. همچنین با استفاده از نوار‌های یک متری از این محصول می‌توان نوارهای طولانی‌تری را به اندازه ی ۱۰ متر تولید کرد که شامل اتصال هشت نوار یک متری به یک نوار دو متری خواهد بود. همچنین شدت روشنایی هر یک از ال‌ای‌دی‌ها نیز به ۱٫۶۰۰ لومنز افزایش یافته که در مقایسه با نسل اول بیش از ده برابر افزایش داشته است.

فیلیپس اعلام کرده که Huw Lightstrip را از ماه آینده ی میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد. قیمت نمونه‌ی دو متری به همراه آداپتور ۸۹.۹۵ دلار خواهد بود که به ازای هر نوار یک متری برای افزایش طول نیز هزینه‌ی ۲۹.۹۵ دلاری تعیین شده است.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات