یوگا تب 3 پرو لنوو قادر است تصویر 70 اینچی را بر روی دیوار بتاباند

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
شرکت لنوو در نمایشگاه IFA 2015 یک لپ تاپ جدید تبدیل‌پذیر با نام یوگا تب 3 پرو معرفی کرده که به یک پروژکتور داخلی مجهز شده‌ است. پروژکتور این لپ‌تاپ می‌تواند تصاویری تا ابعاد 70 اینچی را بر روی دیوار بتاباند.
تبلیغات

 یوگا تب 3 پرو لنوو دارای مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمندی است که تجربه‌ای جدیدی را برای کاربر فراهم می‌کند. این تبلت/لپ تاپ دارای بدنه‌ای ۱۰ اینچی یکپارچه و زیبایی است که شرکت لنوو زبان طراحی اختصاصی خود را برای طراحی این دستگاه هوشمند به کار برده است. این تبلت همانند نسل پیشین خود یعنی یوگا تا پرو 2 به یک پروژکتور داخلی مجهز شده است. البته یوگا تا پرو 2 نیز که سال گذشته راهی بازار گردید به پروژکتور مجهز شده بود اما توانایی تاباندن تصاویری در سایز ۵۰ اینچ را دارا بود.

شاید یکی از قابلیت‌های چشمگیر یوگا تب 3 پرو، پروژکتور آن باشد که می‌تواند تصاویری حداکثر به ابعاد ۷۰ اینچ را بر روی دیوار بتاباند. لنوو دکمه‌ی فیزیکی مخصوصی را برای روشن کردن پروژکتور این تبلت اختصاص داده است؛ همچنین می‌توان از طریق نرم افزار مربوطه نیز تصاویر پخش شده از این پروژکتور را کنترل کرد. یوگا تب 3 پرو دارای باتری با ظرفیت ۱۰.۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است که بر اساس ادعای لنوو، باتری ۱۸ ساعت مصرف مداوم را فراهم می‌کند. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن Quad HD است. 

YogaTab3Progallery1

 تبلت یوگا تب 3 پرو به یک تکیه گاه در قسمت لولا مجهز شده که می‌توان از آن برای عمودی قرار دادن دستگاه استفاده کرد. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل اتم x5-Z8500 و رم ۲ گیگا بایتی اشاره کرد. دوربین اصلی آن ۱۳ مگا پیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگا پیکسل است. همچنین این دستگاه به چهار اسپیکرِ JBL در قسمت جلویی مجهز شده است.

لنوو همچنین دو مدل جدید ۸ اینچی و ۱۰ اینچی از یوگا تب 3 را معرفی کرده که نسبت به مدل‌های سال گذشته بهینه شده‌اند. این دستگاه‌ها به رزولوشن صفحه نمایش ۱۲۰۰  در ۸۰۰ پیکسل و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱.۳ گیگا هرتز مجهز شده‌اند. قیمت مدل ۸ اینچی این تبلت ۱۶۹ دلار اعلام شده و در ماه اکتبر روانه‌ی بازار خواهد شد. مدل ۱۰ اینچی هم قیمتی ۱۹۹ دلاری دارد که در ماه نوامبر عرضه می‌شود. 

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات