ایسر در نمایشگاه IFA 2015 از گوشی‌های اندرویدی Liquid Z630 و Z530 رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
شرکت ایسر نیز همانند دیگر کمپانی‌های سرشناس در نمایشگاه IFA 2015 به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازد. امروز و در خلال کنفرانس اختصاصی، این کمپانی تایوانی از دو گوشی هوشمند Liquid Z630 و Liquid Z530 رونمایی کرد.
تبلیغات

 ایسر در نمایشگاه IFA 2015 از دو گوشی هوشمند اندرویدی با نام‌های Liquid Z630 و Liquid Z530 رونمایی کرد. این دو گوشی هوشمند به نسخه‌ی ۵.۱ از اندروید مجهز بوده و برای دوست‌داران صفحه‌نمایش بزرگ و عکس‌برداری سلفی طراحی شده است. 

گوشی‌های Liquid Z630 و Z630S

Acer Liquid Z630S

گوشی Liquid Z630 در رده‌ی فبلت قرار گرفته و دارای صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن 720p است. از مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیاتک MT6735 با فرکانس ۱.۳ گیگا هرتزی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به دوربین اصلی ۸ مگا پیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگا پیکسلی و ارتباط مخابراتی LTE اشاره کرد. گوشی Liquid Z630S مدل ارتقاء یافته‌ی Liquid Z630 است که به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. این گوشی‌ها بیشتر برای کاربرانی که به پخش فایل‌های چند رسانه‌ای در فبلت‌ها اهمیت می‌دهند مناسب هستند.

 گوشی‌های Liquid Z530 و Z530S

Acer Liquid Z530S

گوشی‌های Z530 و Z530S تقریبا مشخصاتی نظیر گوشی‌های Z630 و Z630 را دارند. این گوشی‌ها بیشتر برای دوست‌داران سلفی طراحی و به دوربین ۸ مگا پیکسلی با گشادگی لنز ۸۴ درجه مجهز شده‌اند. هر دو گوشی‌ Z530 و Z530S به صفحه‌نمایش ۵ اینچی، پردازنده‌ی MT6735 مدیاتک با فرکانس ۱.۳ گیگا هرتزی، یک یا دو گیگابایت حافظه‌ی رم، ۸ یا ۱۶ گیگابایت فضای داخلی مجهز شده‌اند. حافظه‌ی داخلی و رم این گوشی‌ها بستگی به بازارهای مختلف تغییر می‌کند. نرم‌افزار دوربین این گوشی‌ها به قابلیت‌های جالبی مجهز شده‌اند که تصاویر خروجی را بسیار زیبا می‌کند. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به Gourmet Mode، touch to capture و Smile Shutter اشاره کرد. حالت Gourmet به صورت خودکار میزان رنگ و حالت تصویر را نسبت به شرایط مختلف تغییر می‌دهد، touch to capture با لمس کردن صفحه فوکوس کرده و عکس می‌گیرد، قابلیت Smile Shutter هم با لبخند زدن کاربر عکس می‌گیرد. گوشی Z530S به پردازنده‌ی سریع هشت هسته‌ای مدیاتک، حافظه‌ی رم ۳ گیگا بایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگا بایتی مجهز شده است.

 گوشی Liquid Z630 از ماه جاری در اروپا، آسیای شرقی و آفریقا با قیمت ۲۲۳ دلار و گوشی Liquid Z530 نیز از ماه اکتبر با قیمت ۱۶۷ دلار عرضه خواهند شد. در حال حاضر کمپانی ایسر برنامه‌ای برای عرضه‌ی این گوشی‌ها در آمریکا ندارد. 

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات