سنسور SmartThinQ ال جی، لوازم خانگی را بصورت هوشمند به هم متصل می کند

دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی اعلام کرده که در جریان ایفا ۲۰۱۵ از ابزار‌های جدید مرتبط با خانه‌ی هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. در این بین این کمپانی از سنسور SmartThinQ پرده خواهد برداشت که قادر است با اتصال لبه تمام لوازم خانگی، آن‌ها را هوشمند کند.
تبلیغات

کمپانی ال‌جی اعلام کرده که در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ از نسل جدید لوازم خانگی خود و خانه هوشمند ال جی رونمایی خواهد کرد. از جمله‌ی گجت‌های مرتبط با فناوری اینترنت اشیا که توسط این کمپانی رونمایی خواهد شد باید به سنسور SmartThinQ اشاره کرد که کاربران قادر خواهند بود با اتصال آن به سایر لوازم خانگی هوشمند نظیر یخچال، لباس شویی، سیستم تهویه هوا و حتی فر خوراک‌پزی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از AllJoyn از قابلیت‌های آن استفاده کرد.

سنسور SmartThinQ قادر است تا با برقراری ارتباط با انواع لوازم خانگی، اطلاعات جمع آوری شده از قبیل دما و سایر داده‌های مرتبط با عملکرد هر یک از لوازم خانگی ال جی با پشتیبانی از AllJoyn را از طریق اپلیکیشن موبایل SmartThinQ در اختیار کاربر قرار دهد. برای مثال اتصال این سنسور به ماشین لباسشویی کاربر را از زمان پایان یافتن شست و شوی لباس‌ها آگاه می‌کند.

ال‌جی نهایتا ابزاری را برای بکارگیری قابلیت‌های هوشمند لوازم خانگی خود تولید و به بازار عرضه خواهد کرد که می‌توان از طریق آن انواع لوازم خانگی این کمپانی را که قابلیت ارتباط بی‌سیم دارند، مورد استفاده قرار داد. علاوه بر بهره‌گیری از اطلاعات مربوط به عملکرد لوازم خانگی ال‌جی با این قابلیت، می‌توان برای مثال در مورد قفر هوشمند درجه‌ی حرارت و انواع حالت‌ها پخت را انتخاب کرد.

در مورد سیستم تهویه نیز می‌توان با استفاه از این قابلیت علاوه بر تنظیم دما، از زمان تعویض فیلتر نیز اگاه شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات