تماشا کنید: سامسونگ در ایفا 2015 بر روی پیشرفت‌های اینترنت اشیا تمرکز خواهد کرد

جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
همه ساله نمایشگاه ایفا که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های لوازم الکتریکی در دنیا است، در برلین برگزار می‌شود. سامسونگ نیز در این نمایشگاه همواره حضوری پر رنگ داشته است اما این بار پس از معرفی نوت ۵، سامسونگ از منظری متفاوت حضور خود در ایفا را به رخ خواهد کشید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ همه ساله در نمایشگاه ایفا از سری جدید گوشی‌های نوت خود پرده برمی‌داشت اما این بار پس از معرفی گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج+ در روزهای گذشته، این شرکت قصد نمایش پیشرفت‌های خود در سایر زمینه‌ها را دارد.

سامسونگ این وعده را به هواداران خود داده است که در ایفا نگاهی خوب به نوآوری‌ها و دیدگاه‌های جدید داشته و پیشرفت‌های اخیر خود در زمینه‌ی اینترنت اشیا را به نمایش خواهد گذاشت.

اگر در زمان برگزاری نمایشگاه ایفا نمی‌توانید در برلین باشید، سامسونگ با استفاده از هدست Gear VR خود این وعده را به طرفداران داده است که صرفنظر از مکانی که در آن حضور دارند می‌توانند از نمایشگاه به صورت مجازی بازدید کنند.

البته اگر علاقه‌ی چندانی به واقعیت مجازی و اینترنت اشیا ندارید، باید گفت که سامسونگ در نظر دارد تا ساعت جدید صفحه گرد خود با نام Gear S2 را نیز در ایفا ۲۰۱۵ معرفی کند.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات