سامسونگ ایستگاه‌های شارژ رایگان در هند برقرار کرده است

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ سیاست جالب توجهی را برای تبلیغات و بازاریابی در هندوستان در پیش گرفته است. این کمپانی شارژرهایی را که انرژی آن‌ها از طریق باتری‌های خورشیدی تامین می‌شود در جلوی فروشگاه‌هایش قرار داده تا کاربران در زمان شارژ گوشی‌های خود به تماشای محصولات سامسونگ بپردازند.
تبلیغات

سامسونگ در بنگلور هندوستان اقدام به نصب شارژرهایی کرده که رهگذران می‌توانند با استفاده از آن‌ها بصورت رایگان به شارژ گوشی‌های خود بپردازند. انرژی مورد نیاز برای شارژ این گوشی‌ها توسط باتری‌های خورشیدی تامین خواهد شد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ انرژی ۲۰ کیلوواتی تولید شده توسط باتری‌های خورشیدی قادر است تا ۲۰ گوشی را در طول یک روز تامین کند.

هر چند شاید در نگاه اول چنین به نظر برسد که این یک حرکت تبلیغاتی نیست، اما در واقع سامسونگ با هدف جلب نظر افراد به گوشی‌های هوشمند کمپانی اقدام به اجرای چنین کمپینی کرده است. در واقع سامسونگ می‌خواهد تا افراد در زمان شارژ شدن گوشی‌هایشان نگاهی نیز به محصولات این کمپانی داشته باشند. کره‌ای‌ها اخیرا گلکسی اس 6 اج پلاس را وارد بازار هند کرده‌اند.

اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که متخصصان هندی شاغل در بخش تحقیقات و توسعه‌ی سامسونگ در هند، نقش پررنگی در توسعه‌ی ویژگی‌های نظیر Live Video Broadcast، People Edge، Easy Share، Camera و My Profile داشته‌اند که در گوشی‌های هوشمندی نظیر گلکسی اس 6 اج پلاس و سایر محصولات سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات