ال‌جی تلویزیون‌های OLED 4K با قابلیت HDR را در نمایشگاه IFA معرفی می‌کند

چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی به صورت رسمی اعلام کرد که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ تلویزیون‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی OLED با کیفیت 4K و پشتیبانی از قابلیت HDR معرفی خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که در نمایشگاه ایفای امسال از تلویزیون‌های جدید ۵۵ و ۶۵ اینچی 4K خود که از قابلیت HDR نیز پشتیبانی می‌کنند، پرده‌برداری خواهد کرد. بیانیه‌ی مطبوعاتی ال‌جی به شرح زیر است:

نمایشگرهای OLED ال‌جی پیشرو در صنعت تلویزیون‌ها بوده و عکس‌ها را با رنگ طبیعی و رنگ مشکی را با عمق بالا به نمایش می‌گذارند. این عامل باعث می‌شود تا نمایشگرهای OLED بهترین گزینه برای تماشای محتوای HDR باشند و رنگ‌ مشکی و رنگ‌های روشن را به بهترین نحو ممکن به نمایش بگذارند. همچنین تلویزیون‌های OLED با قابلیت HDR به کاربران اجازه می‌دهند تا در هر دو حالت استریم کردن  یا استفاده ار حافظه‌های اکسترنال، به پخش محتوای HDR بپردازند.بهبودهای صورت گرفته در تلویزیون‌های ال‌جی به اینجا ختم نشده و هر دو مدل EG9100 و EG9200 ضخامت بسیار کمی داشته و از اغلب گوشی‌های هوشمند موجود در بازار نازک‌تر هستند. ضخامت لبه‌های کناری به قدری کم است که حتی وجود آن‌ها احساس نمی‌شود. وجود دو نسخه‌ی خمیده و مسطح OLEDها باعث می‌شود تا هر سلیقه‌ای به خواسته‌ی خود برسد.

در هفته‌های آینده پس از معرفی رسمی این تلویزیون‌ها، اطلاعات و عکس‌های بیشتری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد قیمت این دستگاه‌ها نیز مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات