سونی از اسپیکر / ریموت کنترل هیبریدی رونمایی کرد

چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه رونمایی سونی از لامپ‌های بلوتوثی خود، این بار کمپانی مذکور از اسپیکرهای مجهز به قابلیت ریموت کنترل تلویزیون پرده‌برداری کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سونی پیش از این از لامپ‌‌های بلوتوثی با نام LED Light Bulb Speaker رونمایی کرده بود؛ این لامپ‌ها به قابلیت کنترل از طریق گوشی هوشمند مجهز است. البته برای کنترل بهتر میزان روشنایی و شدت صدا، ریموت کنترل مجزایی در نظر گرفته شده که می‌تواند از طریق سیستم NFC به کار گرفته شود.

حال این شرکت از اسپیکرهای جدید با نام SRS-LSR100 پرده برداشته است. این اسپیکر به نحوی طراحی شده به راحتی در دست قرار می‌گیرد و می‌توان به عنوان ریموت کنترل تلویزیون از آن استفاده کرد؛ پس از استفاده از آن به عنوان ریموت کنترل، بدون هیچ مشکلی می‌توان کانال‌های تلویزیون را تغییر داده و به تماشای برنامه‌های آن پرداخت.

این اسپیکر از سیگنال ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند تا صدا از تلویزیون یا هر پخش کننده‌ی دیگری به اسپیکر متصل شده و پخش شود. ایده‌ی اصلی سونی برای عرضه‌ی این محصول آن است که صدای تلویزیون در نزدیکی کاربر پخش شود. مثلا تصور کنید که در آشپزخانه در حال پخت و پز هستید و صدای تلویزیون به خوبی به شما نمی‌رسد یا اینکه کودکان در اتاق در حال بازی هستند و می خواهید صدای تلویزیون یا پخش‌کننده‌ی صوتی به گوش‌شان برسد، در این شرایط اسپیکر جدید سونی می‌تواند کارآمد باشد.

دفعه‌ی بعد که میهمانی خانوادگی هستید و صدای تلویزیون به گوش‌تان نمی‌رسد یا اسپیکر سونی بیافتید که با داشتن آن می‌توانید صدای برنامه‌ی تلویزیون محبوب خود را به راحتی بشنوید.

این اسپیکر به واسطه‌ی یک دانگل با تلویزیون تعامل داشته و تمامی کارهای یک ریموت کنترل را انجام می‌دهد. در قسمت راست این اسپیکر یک دکمه‌ی گردی قرار دارد که با فشار دادن آن صدای اسپیکر قطع می‌شود. این اسپیکر دارای ابعاد ۱۷۹ در ۲۸ در ۷۱ میلی متر است و وزن ۴۴۰ گرمی دارد. همچنین طول عمر باتری آن نیز ۱۶ ساعت است. شرکت سونی از کاربردهای این اسپیکر حین انجام کارهای خانه و خواباندن کودک نام برد. قیمت اسپیکر جدید ۱۶۷ دلار است و از ۱۲ سپتامبر عرضه خواهد شد.

y SRS LSR100 overview30.0
SRS LSR100 004.0
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات