۳۱ شهریور ماه آفیس 2016 برای ویندوز منتشر می‌شود

سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت قصد دارد تا نسخه‌ی نهایی از مجموعه‌ی نرم‌افزارهای اداری آفیس ۲۰۱۶ راماه آینده برای کاربران خانگی و سازمانی ویندوز عرضه کند.
تبلیغات

در آفیس ۲۰۱۶ نباید انتظار تغییرات اساسی داشته باشید. یکی از مهم‌ترین تغییر در این مجموعه که برای ابزارهای مختلف از جمله تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و حالا برای کامپیوترهای دسکتاپ عرضه می‌شود، پشتیبانی از ابزارهای لمسی و رابط کاربری سازگار با آن‌ها است.

مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ی نهایی آفیس ۲۰۱۶ برای کامپیوترهای شخصی را ۳۱ شهریورماه یا ۲۲ سپتامبر منتشر کند. مایکروسافت همزمان نسخه‌ی مخصوص کاربران خانگی و کاربران حرفه‌ای را ارائه خواهد کرد.

در نسخه‌ی جدید آفیس شاهد قالب‌های گرافیکی رنگی هستیم که پیش‌تر در نسخه‌ی آفیس برای iOS و اندروید نیز شاهد آن بودیم.

رابط کاربری آفیس ۲۰۱۶ بسیار شبیه به نسخه‌ی مجانی و سازگار با ابزارهای لمسی آفیس است که از طریق فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اگر به دنبال تنوع باشید می‌توانید از طریق قالب‌های گرافیکی رنگی که مایکروسافت برای آفیس در نظر گرفته، رنگ‌بندی آفیس را تغییر دهید.

مایکروسافت در Outlook 2016 امکاناتی نظیر جستجو، پیوست‌ها و تاییده‌ی نامه را بهبود داده و در Excel 2016 و Word 2016 نیز اضافه کردن عکس را بهبود داده است.

اما مهم‌ترین امکانی که مایکروسافت در آفیس ۲۰۱۶ اعمال کرده، امکان کار کردن همزمان چندین کاربر بر روی یک سند ورد یا اکسل است. به این ترتیب شما می‌توانید امکانی که در نسخه‌ی ابری آفیس وجود دارد را بر روی نسخه‌ی دسکتاپ نیز تجربه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات