تیزر ویدئویی اسوس برای ترنسفورمرهای بعدی، حاوی سه نکته جالب است

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
اسوس که در زمینه ساخت سخت‌افزار تبدیل به یک قطب شده به تازگی تیزر تبلیغاتی را منتشر کرده که در آن خبر از محصولاتی می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک ارائه خواهند شد. این کمپانی تایوانی که برخی از محصولات خود را با نام‌های برگرفته از فیلم Transformers ارائه می‌دهد در این ویدئو نیز خبر از «ترنسفورمیشن‌های بعدی» می‌دهد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا برداشت ما از این تیزر را مشاهده کنید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد اسوس در نظر دارد تا از محصول جدیدی در نمایشگاه Computex 2012 رونمایی کند و در حالی که معلوم نیست این کمپانی درباره چه چیزی صحبت می‌کند، این تیزر ویدئویی تقریبا حاوی سه بخش مهم است.

قبل از آن که ادامه دهیم، بهتر است بدانید که این فقط یک گمانه زنی بر اساس آن چیزی است که می‌بینیم و احتمال آن که ما کاملا در اشتباه باشیم نیز بالا است.

اولین سرنخی که این تیزر به ما می‌دهد، این جمله است: «به یک شکل و فرم عادت نکنید. آن را تغییر دهید و آن چه خودتان دوست دارید را بسازید.» این جمله احتمالا می‌تواند این معنی را داشته باشید که اسوس به فکر روشی برای ساخت تبلت، دسکتاپ و یا لپ‌تاپی است که قابل تغییر بوده و براساس علاقه کاربر تغییر شکل یابد. جمله دوم می گوید: «شکل و شمایل ابر مدام در حال تغییر است. در فراسوی زمان و مرزها.» این جمله ممکن است اشاره‌ای به سیستم ذخیره‌سازی ابری اسوس داشته باشد و ممکن است در بسته‌های متنوع و متفاوت که راه و روش کمپانی‌های ذخیره‌سازی ابری چون Dropbox و Box را دنبال می کند، ارائه گردد.

آخرین نکته‌ای که ما از این ویدئو برداشت کردیم، تصویر محصولی است که می‌تواند یک لپ‌تاپ یا یک تبلت با یک داک کی‌بورد باشد و در همین زمان عبارت «ترنسفورمیشن های بعدی» (Next Transformations) ظاهر می‌شود. حال که این تیزر را بررسی کردیم و آن چیزی که به ذهنمان آمد را بیان کردیم، از شما نیز می‌خواهیم که نظرات ارزشمند خود را با ما و دیگر کاربران زومیت از طریق بخش نظرات درمیان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات