رفع محدودیت ۱۴۰ کاراکتری از پیام‌های مستقیم توییتر

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
توییتر به صورت رسمی محدودیت ۱۴۰ کاراکتری در پیام‌های مستقیم را حذف کرده و سقف آن را به ۱۰ هزار کاراکتر رسانده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

توییتر چهارشنبه‌ی گذشته محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیام‌های مستقیم خود را در فاز اول از روی سیستم عامل اندروید، iOS و پلتفرهای وب محور برداشته و این محدودیت را به ۱۰ هزار کاراکتر رسانده است. این کمپانی تصمیم خود را این گونه اعلام کرد:

حالا می‌توانید در بخش پیام‌های مستقیم با دوستان خود به صورت مداوم پیام رد و بدل کنید و محدودیتی از لحاظ کاراکتر نداشته باشید.

البته توییتر به این نکته نیز اشاره کرد که با وجود لغو محدودیت کاراکتری در پیام‌های مستقیم، توییت‌ها همچنان محدودیت ۱۴۰ کاراکتری گذشته‌ی خود را حفظ خواهند کرد.

توییتر این تصمیم خود را در روز برکناری مدیر عامل اسبق، دیک کوستولو، در تیر ماه گذشته اعلام کرده بود و روز چهارشنبه آن را عملی کرد.

پیام‌های مستقیم همواره در رده‌ی پایینی از اهمیت برای کاربران توییتر قرار داشته‌اند اما در ماه‌های گذشته این شرکت با اضافه کردن سرویس‌هایی مانند گفتگوی گروهی و ایجاد امکان ارسال پیام مستقیم برای هر فرد، سعی دارد تا توجه کاربران را به سمت پیام‌های مستقیم نیز جلب کند.

توییتر با معرفی سرویس پیام مستقیم قصد رقابت با اپلیکیشن‌های پیام رسانی مانند فیسبوک مسنجر، واتس‌اپ و تلگرام را ندارد ولی می‌خواهد توییتر جذابیت بیشتری برای کاربران داشته باشد تا روند نزولی نرخ رشد اضافه شدن کاربران جدید در ماه‌های اخیر را دچار دگرگونی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات