LeTV رو به رشدترین شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند چین لقب گرفت

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
LeTV شرکت چینی است که در زمینه ویدیوهای آنلاین و تولید محتوای ویدیویی فعالیت می‌کند. این شرکت به تازگی وارد دنیای گوشی‌های هوشمند هم شده و موفق به ثبت رکورد فروشی شده که برخی از آن با عنوان سریع‌ترین رشد یک شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند چین یاد می‌کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

LeTV شرکتی است که در بازار  چین نیازی به معرفی ندارد. البته شاید هنوز هم این شرکت از نظر برخی یک شرکت تازه وارد به حوزه تولید گوشی های هوشمند به حساب بیاید چرا که  این شرکت بیشتر در زمینه ویدیوهای آنلاین وتولید محتوای ویدیویی آنلاین شناخته می‌شود و از زمان تولید اولین محصولاتش در زمینه گوشی های هوشمند کمتر از یک سال می گذرد.

از آنجا که این شرکت خبر ورود به بازار آمریکا را در همین مدت زمان کوتاه داده متوجه می‌شویم که Letv‌  اهداف جاه طلبانه‌ای نه فقط در چین بلکه در تمام دنیا در سر دارد. ۲۰,۰۰۰ گوشی هوشمند Le Max تنها در ۲۱ ثانیه به فروش رفته و موجودی ۵۰,۰۰۰ تایی گوشی پایین رده Le 1‌ نیز تنها در ۵۳ ثانیه به پایان رسیده است.

این اعداد نشان می‌دهد که تا چه حد گوشی‌های هوشمند Letv برای مردم چین جذابیت داشته‌اند و به نظر می رسد که این شرکت موفق شده تا عنوان روبه رشدترین شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند چینی را از آن خود کند چرا که در عرض ۳ ماه رکورد فروش ۱ میلیون گوشی هوشمند را پشت سر گذاشته است.

علاوه بر این، LeTV موفق به افزایش ۴.۴ درصدی فروش خود در ماه ژوئن  شده که سریعترین رشد فروش در بازاری به فشردگی بازار چین به شمار می‌رود. تعداد ۵۶۴,۰۰۰ گوشی هوشمند این شرکت در ماه ژوئن به فروش رفته است.

باید اذعان کنیم که چنین آمار فروشی برای شرکتی که به تازگی وارد دنیای گوشی‌های هوشمند آن هم در بزرگترین و شاید رقابتی‌ترین بازار دنیا یعنی چین شده بسیار خوب محسوب می‌شود. بدون شک ورود به بازاری که خانه هواوی و شیائومی است و شرکت‌های دیگری مثل اپل، سامسونگ، ال‌جی و... روی آن حساب باز کرده‌اند کار آسانی نیست. به نظر می‌رسد محصولات این شرکت در چین با اقبال بالایی مواجه شده و این می‌تواند پشتوانه خوبی برای LeTV جهت حضور در بازارهای جهانی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات