مدیر خرده‌فروشی‌ اپل از شایعات مربوط به جانشینی تیم کوک می‌گوید

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا در طی مصاحبه‌ای که با آنجلا آرنتس، مدیر خرده‌فروشی‌ اپل انجام شده، او شایعات اخیر مبنی بر انتسابش به‌عنوان جانشین تیم کوک را کاملا رد کرده است.
تبلیغات

به‌تازگی وب‌سایت Bizzfeed مصاحبه‌ای با تیم کوک و آنجلا آرنتس انجام داد که در آن راجع‌ به موضوعات گوناگونی صحبت شد. در طول این گفتگو، مصاحبه‌کننده از آنجلا آرنتس درباره‌ی شایعات اخیری که حول مدیریت آینده او می‌چرخد، سؤال کرد که آرنتس این موضوع را به‌صورت کامل رد کرد و این شایعات را اخبار جعلی و احمقانه دانست.

البته واکنشی که کوک نسبت به این مسئله از خود نشان داد اندکی آرام‌تر بود و به‌نوعی این مسئله را رد نکرد.

من به‌عنوان مدیرعامل نقش خود را اینطور می‌بینم که باید تا جایی‌ که در توانم هست، افراد را برای مدیرعاملی آماده کنم. در ادامه، این وظیفه‌ی هیئت مدیره‌ است تا در این‌باره در زمان مناسب تصمیم‌گیری کنند.

آرنتس سال ۲۰۱۳ در حالی به اپل پیوست که از سمت مدیرعاملی خود در شرکت مد و فشن بربری (burberry) کنار گذاشته شده بود. اکنون آرنتس وظیفه‌ی مدیریت و افزایش تعداد فروشگاه‌های خرده‌فروشی‌ اپل را بر عهده دارد.

نقطه‌ی آغاز شایعات اخیر را می‌توان ناشی از توییت کارک بنیوف، مدیرعامل سیلزفورس در سال ۲۰۱۳ دانست. او در توییت خود آنجلا آرنتس را «مدیرعامل آینده‌ی اپل» خواند.

در ادامه‌ی گفتگو از کوک درباره‌ی گزارشات اخیر تأمین‌کنندگان مبنی بر محدودیت اپل در تولید آیفون ۱۰ پرسیده شد و او اینگونه پاسخ داد:

خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما تا جای ممکن آنقدر سخت کار می‌کنیم تا تعدادی که ممکن است تولید کنیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات