امکان سفارشی‌سازی آدرس جیمیل با پرداخت ۲ دلار به صورت ماهیانه

سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد سرویسی برای سفارشی‌سازی ایمیل با قیمت پایه ۲ دلار در ماه ارائه دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل قصد دارد با ارائه‌ی سرویسی جدید امکان سفارشی‌سازی ایمیل را برای کاربران خود فراهم کند. علاوه بر گزینه‌ی ۲ دلاری، امکان انتخاب پلان‌های ۵ و ۱۰ دلاری نیز وجود دارد، که ویژگی‌های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. البته آن طور که از شواهد پیدا است، گوگل پس از پخش این خبر در فضای مجازی، سریعا گزینه‌های جدید را از سایت خود برداشته است. با بهره‌گیری از این برنامه‌ها کاربر می‌تواند ایمیل خود را سفارشی‌سازی کند. برای مثال از yourname@gmail.com به آدرس yourname@yourdomainname.com می‌توان کوچ کرد و gmail را به نام دامین خود تغییر داد.

این سرویس که در مرحله‌ی اول در اختیار کاربران برگزیده قرار گرفته بود در حال حاضر از دسترس خارج شده است، اما یکی از این کاربران موفق به گرفتن اسکرین شات از امکان جدید گوگل شده است. آن طور که از عکس پیدا است، این سرویس سفارسی‌سازی آدرس جیمیل نام خواهد گرفت و مانند سایر خدمات گوگل مثل بالا بردن حافظه ذخیره‌سازی و سرویس پشتیبانی آنلاین با هیاهوی زیاد معرفی نخواهد شد.

Gmail Custom Address KK

با این حال، به نظر می‌رسد داشتن ایمیلی سفارشی‌سازی شده با قیمت ۵ دلاری به همراه ۳۰ گیگابایت حافظه به جای ۱۵ گیگابایت، به عوان بخشی از پلان جیمیل در کار گوگل، می‌تواند قیمتی بسیار مناسب باشد. همچنین پلان جیمیل در کار نامحدود نیز با قیمت ۱۰ دلاری امکان آرشیو کردن و فضای نامحدود ذخیره‌سازی ابری را در اختیار کاربران جیمیل قرار می‌دهد.

منبع منتشر کننده‌ی این خبر همچنین مدعی است که با فشردن دکمه‌ی سبز رنگ صفحه‌ی دیگری باز می‌شد و به کاربر اطلاع می‌دهد که سرویس مورد نظر در حال آماده‌سازی است.

البته در حال حاضر مشخص نیست گوگل این سرویس را چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود در روزهای آینده با نزدیک شدن به ارائه‌ی آزمایشی سرویس جدید، اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات