مدیر عاملی که بیشترین دستمزد را در سال ۲۰۱۴ داشته از روال یک روز خود می‌گوید

شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
نیک وودمن مدیر عامل شرکت GoPro‌ بالاترین میزان دستمزد را در بین مدیر عامل‌های آمریکا در سال ۲۰۱۴ طبق گفته وبسایت بلومبرگ داشته است. در ادامه او به طور مختصر در مورد روال روزهای کاریش می‌گوید.
تبلیغات

شرکت GoPro‌ در ابتدا کار خود را برای فروش بند دوربین با ۸ کارمند آغاز کرد ولی در ادامه راه به تولید و فروش دوربین ها و پایه‌های دوربین خود پرداخت و حالا بیش از ۸۰۰ کارمند دارد.

 وودمن- مدیر عامل این شرکت معتقد است که شرکت GoPro‌ دیگر یک شرکت کوچک نیست. او می‌گوید:

GoPro جنبشی است که بیش از هر زمان دیگری در آن مردم سراسر دنیا تجربیات و اتفاقات زندگی خود را ثبت کرده و به اشتراک می‌گذارند.

همانطور که می دانید، ایجاد یک جنبش زحمت زیادی را می‌طلبد.  وودمن که متاهل و صاحب ۲ فرزند است در این مورد این که چطور تمام کارهای خود را مدیریت می‌کند هم  می‌گوید:

صبح‌ها پسرهایم من را از خواب بیدار می‌کنند تا بازی کنیم. من معمولا تلاش می‌کنم تا صبح‌ها را به خوانواده‌ام اختصاص دهم و هر زمان که بتوانم خودم فرزندانم را به مدرسه می‌برم. معمولا تا دیر وقت سر کار هستم و خیلی سخت است که به موقع برای شام به خانه برسم.در شرکت این شانس را دارم که روی چیزهایی تمرکز کنم که به آن‌ها علاقه دارم: محصول، بازاریابی، استراتژی و ویژن تجاری. روزهای کاری من فوق‌العاده است؛ چرا که با افراد باهوش و مشتاقی نشست و برخاست دارم که این کار به ما کمک می‌کند تا ایده‌های خود را در مورد GoPro‌ به واقعیت بدل کنیم.  به روزهایی که به عنوان روز محصول تعیین کرده‌ایم علاقه زیادی دارم. نشستن و تصویر سازی آینده با مهندسان و طراحانی که می‌توانند ایده‌ها را محقق سازند برای من مثل یک رویا است. در انتهای روز واقعا خسته هستم. برای خواب به خانه می‌روم  و دوباره صبح و تکرار این روال.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات