میزو شریک نوکیا در تولید گوشی های هوشمند خواهد بود

چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا اعلام کرده که به محض این که از نظر قانونی مانعی وجود نداشه باشد به بازار گوشی‌های هوشمند باز می‌گردد که این امر در سه ماه آخر سال ۲۰۱۶ رخ خواهد داد. گفته می‌شود شریک نوکیا در راه بازگشت به این صنعت، کمپانی چینی میزو خواهد بود.
تبلیغات

قرارداد خرید بخش Devices and Services نوکیا توسط مایکروسافت دارای بند غیر رقابتی است که در سه ماه آخر سال ۲۰۱۶ منقضی می‌شود. از آن تاریخ به بعد نوکیا می‌تواند فعالیت خود را تحت برند نوکیا در بازار گوشی‌های هوشمند از سر بگیرد. 

نوکیا در بیانیه‌ای که در روز دوشنبه صادر کرد گفته بود که به دنبال یک شریک با کلاس جهانی برای تولید، بازاریابی و فروش گوشی‌های با برند نوکیا است. علاوه بر این پشتیبانی از مشتریان نیز بر عهده شریک نوکیا خواهد بود. تحت این شراکت، نوکیا مسئول طراحی و فناوری‌هایی است که گوشی‌های تحت برندش را از رقبای حاضر در بازار متمایز می کند. حالا سوال اصلی این است که کدام شرکت بعنوان شریک نوکیا معرفی خواهد شد؟ 

Will we see an announcement on July 16th or in July 2016

روز سه شنبه میزو در یکی از شبکه‌های اجتماعی بازگشت نوکیا به دنیای گوشی‌های هوشمند را تبریک گفت.  کمی بعد در همان روز میزو پست دیگری را منتشر کرد که عدد ۷۱۶ را نشان می‌دهد که در واقع  تاریخ میلادی روز پنجشنبه (همین فردا) است. در زیر این عدد ۱۱۱۰ هم دیده می‌شود که ما را به یاد نوکیا ۱۱۱۰ می‌اندازد که با ۲۵۰ میلیون دستگاه یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های تاریخ  لقب گرفته است.

More teasing from Meizu

آیا میزو همان شریک دارای کلاس جهانی است که نوکیا بدنبال آن می‌‌گردد؟ اوایل امسال بود که میزو خبر از معرفی گوشی هوشمندی با نام MX4 Supreme‌ داد که با نام میزو و طراحی نوکیا به بازار خواهد آمد که البته هنوز در انتظار معرفی آن هستیم و سرنوشت این گوشی هنوز نامعلوم است. 

اما شاید ۷۱۶ مفهوم دیگری هم داشته باشد. این عدد می تواند به معنی ماه جولای در سال ۲۰۱۶ باشد که در واقع زمان رها شدن نوکیا از موانع قانونی قرارداد با مایکروسافت و اعلام رسمی تیم شدن این دو شرکت با هم خواهد بود. باید تا فردا منتظر بمانیم تا ببینیم آیا با توجه به پست ۷۱۶ میزو شاهد اتفاقی در این روز خواهیم بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات