IDC: بازار گجت‌های پوشیدنی امسال با رشدی 173.3 درصدی همراه خواهد شد

دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بازار گجت‌های پوشیدنی امسال بیش از پیش رونق خواهد گرفت و مجموع عرضه‌ی گجت‌های تولید شده در سال جاری میلادی به بیش از 72 میلیون دستگاه خواهد رسید که نشان از رشدی 173.3 درصدی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس گزارش جدید منتشر شده توسط IDC، بازار گجت‌های پوشیدنی در سال 2015 میلادی با رشدی 173.3 درصدی همراه خواهد شد. IDC عرضه‌ی بیش از 72 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی را پیش‌بینی می‌کند که در مقایسه با 26.4 میلیون دستگاه سال گذشته، رشد فزاینده‌ای داشته است.

گزارش IDC در مورد عرضه گجت های پوشیدنی

جیتِش اوبرانی، تحلیل‌گر ارشد از Worldwide Mobile Device Trackers در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

درخواست بازار برای گجت‌های پوشیدنی پایه‌ای که هیچ یک از اپلیکیشن‌های غیر پیش فرض را پشتیبانی نمی‌کنند، فوق العاده افزایش یافته است. تولیدکنندگانی نظیر فیت‌بیت و شیائومی با ارائه‌ی گجت‌هایی که زیر 100 دلار قیمت دارند، به رونق این بازار کمک فراوانی کرده‌اند. IDC پیش‌بینی می‌کند که این روند تا پایان سال 2015 میلادی ادامه داشته باشد.

اوبرانی اضافه کرده که انتظار می‌رود سال آینده نیز شاهد چنین روندی باشیم.

گجت‌های پوشیدنی نظیر اپل واچ و هولو لنز تغییرات آتی را در بازار گجت‌های پوشیدنی ایجاد خواهند کرد. دگردیسی بازار گجت‌های پوشیدنی از محصولات ساده و بنیادی به سمت گجت‌های هوشمند موقعیت‌های فراوانی را برای سایر گروه‌های فعال از جمله توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها و تولیدکنندگان لوازم جانبی ایجاد خواهد کرد.

این گزارش همچنین پیش‌بینی کرده که عرضه‌ی گجت‌های پوشیدنی در سال 2019 میلادی به 155 میلیون دستگاه افزایش یابد که این رقم نشان از رشدی 42.6 درصدی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات