استفن الوپ یک بار دیگر مایکروسافت را ترک کرد

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
استفن الوپ سپتامبر سال 2010 میلادی بعد از اینکه به عنوان مدیر عامل نوکیا انتخاب شد، مایکروسافت را ترک کرد. اما وقتی مایکروسافت بعد از سه سال بخش دستگاه‌ها و سرویس‌های نوکیا را خرید، یک بار دیگر الوپ به جمع ردموندی‌ها پیوست. ولی حالا خبر می‌رسد او بار دیگر مایکروسافت را ترک کرده است.
تبلیغات

سپتامبر سال 2010، الوپ جای اُلی‌پکا کالاسوو، مدیرعامل نوکیا را گرفت. پس از اینکه مایکروسافت بخش تجارت دستگاه‌های نوکیا را از آن خود کرد، یک بار دیگر درهای همکاری با ردموندی‌ها پیش روی الوپ باز شد تا آوریل سال 2014 یک بار دیگر او وارد جمع کارکنان این غول نرم‌افزاری شود.

اما به نظر می‌رسد یک بار دیگر این همکاری با پایان خود رسیده است و امروز مایکروسافت با تایید رسمی این خبر اعلام کرده قصد دارد تا مدیر ارشد خود را تغییر دهد. این خبر یعنی نایب ریس اجرایی گروه دستگاه‌های مایکروسافت یک بار دیگر از ردموندی‌ها جدا خواهد شد. الوپ، کریل تاتارینو و اریک رودر به خاطر خانه تکانی جدید پست خود را رها خواهند و مارک پِن مدیر Insights Officer نیز قصد دارد با خروج از مایکروسافت روی کار خودش سرمایه گذاری کند.

تری میرسون، نایب رییس مدیرعامل با تمرکز بر تجربه کامپیوترهای ویندوزی قرار است گروه دستگاه‌های ویندوز را نیز هدایت کند. الوپ و دیگران مدیران نیز در یک دوره‌ی زمانی مشخص ردموندی‌ها را ترک خواهند کرد. مدیر عامل سابق نوکیا پیشتر نیز توسط ساتیا نادلا از سمت خود خارج شده بود و دلیلی ندارد انتظار داشته باشیم که با جدایی او از کمپانی اتفاق خاصی رخ دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات