شیائومی: بیش از 6 میلیون دستبند Mi Band عرضه کرده‌ ایم

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
سخنگوی شیائومی اعلام کرد که این کمپانی تا 10 ژوئن موفق شده بیش از 6 میلیون دستگاه Mi Band را به بازار عرضه کند. شیائومی برای تولید این دستبند هوشمند 12 دلاری با Huami همکاری می‌کند.
تبلیغات

دستبند هوشمند Mi Band شیائومی نه تنها قادر است کاربران را در انجام فعالیت‌های ورزشی یاری کند، بلکه می‌تواند میزان خواب کاربر را نیز اندازه‌گیری کند. شیائومی دستبند هوشمند خود را همراه یک تراشه‌ی بلوتوث روانه‌ی بازار کرده که نتیجه‌ی آن عمر باتری 30 روزه‌ی Mi Band با یکبار شارژ است. از این دستبند هوشمند می‌توان به جای یک ساعت کوکی نیز استفاده کرد.

اطلاعات ارائه شده توسط IDC، شیائومی را به‌عنوان دومین تولیدکننده‌ی گجت‌های پوشیدنی معرفی کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده این کمپانی 24.6 درصد از بازار را در اختیار دارد. در صورتی که شیائومی ساعت‌هوشمند خود را که شایعات زیادی حول آن منتشر شده، روانه‌ی بازار کند، باید شاهد بالا رفتن سهم کمپانی چینی از بازار باشیم. شیائومی در تولید ساعت‌هوشمند خود نیز با هوامی همکاری خواهد کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این ساعت‌هوشمند دایره‌ای شکل است و ضخامت آن نیز از نمونه‌های موجود در بازار، باریک‌تر خواهد بود.

ماه مارس گذشته نیز اخباری در خصوص عرضه‌ی نسل دوم دستبند هوشمند شیائومی منتشر شد. براساس شنیده‌ها تفاوت این دستبند در مقایسه با نسل پیشین، در اضافه شدن NFC خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات