ال‌ جی جی 4 سه شنبه در تهران رونمایی می‌ شود

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
گوشی جی ۴، پرچمدار امسال ال‌جی در اردیبهشت ماه رونمایی شد و به مرور وارد بازار کشورهای مختلف شد. حال نوبت به ایران رسیده است و دفتر ال‌جی در کشور قصد دارد تا این محصول را روز سه‌شنبه همین هفته رونمایی کند.
تبلیغات

از دو هفته‌ی گذشته، گوشی هوشمند ال‌جی جی ۴ بصورت غیررسمی و محدود در بازار کشور به فروش می‌رسد، اما از این هفته عرضه‌ی رسمی این محصول آغاز خواهد شد. ال‌جی دعوتنامه‌ی مراسم رونمایی از LG G4 را برای خبرنگاران ارسال کرده تا ورود رسمی پرچمدار خود را به بازار کشور اعلام کند.

جی ۴ ال‌جی به صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع IPS Quantum با رزولوشن QHD، تراشه‌ی 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 به‌همراه مودم ارتباطی با پشتیبانی از X10 LTE و حافظه‌ی رم LPDDR3 با ظرفیت سه گیگابایت مجهز شده است. این گوشی از باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی قابل تعویض بهره می‌برد. یکی از مواردی که ال‌جی تاکید زیادی روی آن داشته، دوربین 16 مگاپیکسلی این گوشی‌هوشمند است که از وجود لرزش‌گیر اپتیکال نسخه 2 بهره می‌برد. ال‌جی مدعی شده که OIS این تلفن دو برابر عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی دارد. اما این همه‌ی ماجرا نیست و ال‌جی روی دیافراگم f/1.8 دوربین جی 4 تاکید بسیاری دارد. بدین ترتیب تصاویر بسیار روشن‌تری می‌توان با دوربین این تلفن ثبت کرد و در نور کم نیز عکس‌ها کیفیت بسیار بهتری خواهند داشت. این بار کره‌ای‌ها در جلوی گوشی نیز برای ثبت تصاویر سلفی باکیفیت از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره برده‌اند.

انتظار داریم ال‌جی جی ۴ همچون نسل قبل خود با قیمت رقابتی وارد بازار شود. همراه زومیت باشید تا طی یکی دو روز آینده، اطلاعات بیشتری در باره‌ی این گوشی هوشمند و قیمت نهایی آن در بازار، بدست آورید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات