نرم‌افزار Shareit از مرز ۵۰۰ میلیون دانلود گذشت

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
shareit از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های انتقال و اشتراک سریع فایل با استفاده از قابلیت وای‌فای دایرکت است که توسط شرکت لنوو ساخته و ارائه شده است.
تبلیغات

تعداد دانلودهای برنامه‌ی Shareit در پلی‌استور به نیم میلیارد رسیده است. قسمتی از این تعداد دانلود ممکن است وابسته به این واقعیت باشد که این برنامه به‌طور پیش‌فرض روی بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی شرکت لنوو نصب شده است؛ اما به‌خوبی می‌دانیم که Shareit بین سایر کاربران اندروید نیز محبوبیت و عمومیت دارد. علاوه بر این، افراد زیادی این برنامه را از سایت‌هایی نظیر apkmirror دانلود و نصب می‌کنند.

Shareit از قابلیت وای‌فای دایرکت برای تسهیل و تسریع اشتراک‌گذاری فایل بین پلتفرم‌ها استفاده می‌کند. این برنامه در اندروید، آی‌او‌اس، ویندوزموبایل، مک و ویندوز پشتیبانی می‌شود؛ پس فارغ از اینکه از چه پلتفرمی استفاده می‌کنید، می‌توانید Shareit را نصب و استفاده کنید. شاید روزی چنین نرم‌افزاری در قالب یک ویژگی جدید روی تمام گوشی‌های اندروید ارائه شود تا دیگر برای اشتراک پرسرعت فایل‌ها نیازی به نرم‌افزار مجزا نداشته باشیم.

به‌هرحال باید به لنوو بابت ۵۰۰ میلیونی شدن نرم‌افزارش تبریک بگوییم. اگر شما هم از کاربران Shareit هستید، تجربه‌ی کاربری‌ خود را از این نرم‌افزار با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات