بخش خانوادگی پلی استور هم اکنون برای تمام کاربران در دسترس است

پنج‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
امروز بخش خانوادگی پلی‌استور که تمرکز اصلی آن روی تهیه‌ی محتوای مخصوص کودکان است به طور رسمی به این مارکت اضافه شد و هم‌اکنون در وب‌سایت و اپلیکیشن این برنامه در دسترس کاربران قرار گرفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سرانجام بعد از چند هفته بخش خانوادگی پلی استور که در پست "بخش خانوادگی به پلی استور گوگل اضافه می‌شود" نیز درباره‌ی آن صحبت کرده بودیم، به صورت رسمی به این مارکت اضافه شد و هم اکنون این بخش برای تمامی کاربران در سراسر دنیا قابل دسترس است. این بخش جدید پیدا کردن محتواهای مناسب کودکان را برای والدین بسیار راحت‌تر از همیشه کرده است و با ارائه‌ی دسته بندی‌های سنی در کنار بخش موضوعی، باعث شده تا کودکان در هر سن و سالی که باشند بتوانند به محتوای مناسب و مربوط به خود دسترسی داشته باشند. در بخش دسته بندی سنی، بخش‌هایی همچون "کمتر از 5 سال"، "بین 6 تا 8 سال" و " 9 سال به بالا" در نظر گرفته شده است که می‌توانید با مراجعه به هر کدام از این بخش ها، مناسب‌ترین عناوین را برای کودکان خود پیدا کنید. نکته‌ی جالب دیگری که در این بخش وجود دارد عدم وجود بازی‌های خشن یا ترسناک است که به لطف آن می‌توان حتی اجازه‌ی دسترسی به بخش Action را نیز به کودکان داد و از عدم وجود عناوین خشونت آمیز یا ترسناک در آن اطمینان خاطر داشت. بخش‌های موضوعی در نظر گرفته شده برای کودکان شامل "بازی‌های فکری"، "بازی‌های خلاقانه "، "بازی‌های آموزشی " و همچنین بخش‌های اختصاصی برای موسیقی‌ها و فیلم‌های مخصوص این سنین است که کودکان می‌توانند به مراجعه به این بخش ها، به محبوب‌ترین عناوین کودکانه دسترسی داشته باشند.

playstoresection2

نکته‌ی جالبی که گوگل در این زمینه در نظر گرفته، بررسی اختصاصی عناوین موجود در این بخش است؛ به این معنا که تمامی بازی‌ها یا برنامه‌هایی که در بخش خانوادگی حضور دارند و خواهند داشت، به طور مخصوص توسط یک تیم ویژه بررسی شده و تنها در صورتی که تمامی استاندارد‌های لازم برای کودکان را در بر داشته باشند به این بخش اضافه خواهند شد. این موضوع باعث می‌شود تا والدین با خیال کاملا آسوده گوشی یا تبلت خود را به کودکان خود بسپارند. بخش فامیلی پلی استور هم اکنون در هر دو نسخه‌ی دسکتاپ و موبایلی آن قابل دسترس است و می‌توانید با مراجعه به این مارکت، به این بخش دسترسی داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات