رندرهای جدید میت 10 پرو طراحی بدون حاشیه و دوربین دوگانه آن را نشان می‌دهند

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
میت ۱۰ پرو یکی از گوشی‌های مورد انتظار امسال است که با نزدیک شدن به زمان معرفی، شایعات بیشتری در مورد آن منتشر می‌شود.
تبلیغات

زمان زیادی تا معرفی میت ۱۰ به‌عنوان یکی از مورد انتظارترین گوشی سال باقی نمانده است. تا امروز رندرها و تصاویر مختلفی از این گوشی در رسانه‌ها منتشر شده است. در تازه‌‌ترین تصاویر فاش شده از این گوشی، شاهد طراحی بدون حاشیه و دوربین دوگانه در این پرچم‌دار هستیم؛ به نظر می‌رسد این عکس‌ها از ویدئوی معرفی محصول گرفته شده‌اند؛ اما هنوز نمی‌توان در مورد ساختگی بودن آن نظری داد. رزولوشن پایین تصاویر فاش شده، کسب اطلاعات کامل‌تر از ‌آن‌ها را غیر ممکن کرده است.

mate 10 pro leak

میت ۱۰ پرو احتمالا در بخش جلویی خود میزبان یک نمایشگر ۵.۹ اینچی موسوم به EntireView خواهد بود. این نمایشگر نسبت تصویر ۱۸ به ۹ دارد و حاشیه‌ای از طرفین ندارد. با توجه به اطلاعات فاش شده از همکاری هواوی و سامسونگ برای تأمین پنل‌ اولد، به احتمال فراوان شاهد امولد‌های سامسونگ در میت ۱۰ پرو خواهیم بود.

همکاری هواوی و لایکا تازگی ندارد و احتمالا بار دیگر شاهد دوربین دوگانه‌ی این برند در گوشی‌های سری میت خواهیم بود. تصویر فاش شده‌ی دوم، نمایی از پشت گوشی را با ۳ بخش دایره‌ای روی آن نشان می‌دهد. به احتمال فراوان دو دایره‌ی بالایی میزبان دوربین دوگانه‌ی لایکا خواهند بود و دیگری، حسگر اثر انگشت گوشی است. فلاش ال‌ای‌دی و فوکوس خودکار لیزری در طرفین دایره‌های مذکور مشخص هستند.

mate 10 pro leak

استفاده از کرین ۹۷۰ در میت ۱۰ پیش از این قطعی شده و استفاده از دو لنز با f/1.6 در آن محتمل است. میت ۱۰ پرو تنها یکی از چهار مدل این گوشی خواهد بود. میت ۱۰ در نسخه‌های پایه‌، لایت، پلاس و پرو عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد میت ۱۰ چیست؟ آیا این گوشی قابلیت‌های لازم برای رقابت با دیگر فبلت‌های بازار را خواهد داشت یا خیر؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات