اپل پی از ماه آینده برای انگلستان عرضه می شود

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
پس از شنیدن شایعات زیاد در خصوص اپل پی، این سیستم بالاخره برای انگلستان از ماه آینده در دسترس قرار می‌گیرد. اپل لحظاتی پیش در طول کنفرانس WWDC 2015 تایید کرد که از ماه جولای اپل پِی در این کشور عرضه شده و همچنین از سیستم حمل و نقل لندن نیز پشتیبانی خواهد شد.
تبلیغات

اپل پی در ۱۵۰ هزار سیستم پرداختی مختلف در انگلستان کار خواهد کرد. خرده فروشان بریتانیا تا به حال عادت داشته‌اند پرداخت‌های خود را به طور عمده انجام دهند و بیشتر فروشگاه‌های سرشناس و رستوران‌ها حال از سیستم جدید پرداختی اپل پشتیبانی خواهند کرد. اپل در این خصوص با کمپانی‌هایی نظیر HSBC, Santander, Natwest, Nationwide و First Direct همکاری می‌کند. علاوه بر این که که اپل پی از بسیاری از فروشگاه‌ها و حساب‌های بانکی پشتیبانی خواهد کرد، کمپانی اپل پشتیبانی از سیستم حمل و نقل لندن را نیز ارائه داد. این کمپانی جزئیات بیشتری را ارائه نداده اما پیش بینی می‌شود اپل پی از Oyster به منظور بررسی ایستگاه‌های اتوبوس‌ها، قطار و متروها استفاده خواهد کرد.

سیستم اپل پی از گوشی‌های آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس و اپل واچ پشتیبانی می‌کند و این امکان را ارائه می‌کند که بدون معطلی کاربران پرداخت‌ها را در فروشگاه‌های مورد نظر خود انجام دهند. اپل از ترکیب تکنولوژی NFC و تاچ آی‌دی برای فرآیند پرداخت و احراز هویت کاربر استفاده می‌کند. ماه جولای اپل پی در خارج از محدوده‌ی کشور آمریکا در دسترس خواهند بود.

علاوه بر این اپلیکیشن Passbook نیز به Wallet تغییر می‌یابد.  از این پس اپل پی با اپلیکیشن Wallet ادغام شده و تمامی رمزهای عبور را نگه داری خواهد کرد. در این اپلیکیشن کارت‌های مختلفی اضافه شده که کاربر با کلیک کردن هر کدام از آن‌ها، اپل پی پرداخت مخصوص آن‌ها را انجام خواهد داد. اپل پی رقبای بزرگی همچون سامسونگ پی و سیستم اندروید پی گوگل را داشته و هر دوی این سیستم‌ها تا اواخر سال جاری عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات