اپل همچون مایکروسافت بر روی کاربران دسکتاپ تمرکز می‌کند

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
اپل در کنفرانس امروز خود از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مک با نام OS X El Capitan رونمایی کرد که در آن علاوه بر بهبود ۴۰ درصدی بازده و عملکرد کلی سیستم‌عامل بر روی قابلیت‌های سفارشی سازی شده برای کاربران دسکتاپ تمرکز شده است.
تبلیغات

 همانطور که در پوشش‌ زنده‌ی زومیت از کنفرانس WWDC 2015 مشاهده کردید، اپل نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود را با نام El Capitan رونمایی کرد. در این نسخه از مک کلیدهای میانبر بیشتری در نظر گرفته شده است و ژست‌های جدید نیز کار با این سیستم‌عامل را برای کاربرانی که ماوس، تاچ‌پد و صفحه‌کلید استفاده می‌کنند ساده‌تر می‌کند.

 اپل در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود بخش دسکتاپ را تقویت کرده و قابلیت جدیدی به نام Hot Takes را به آن اضافه کرده است تا کاربران بتوانند به پنجره‌های مورد نظر خود ساده‌تر پیدا کنند.

این بدین معنی است که اپل نیز همچون مایکروسافت تمرکز ویژه‌ای بر روی کاربران دسکتاپ خواهد کرد. اپل در کنفرانس امروز خود از قابلیت جالبی به نام Metal رونمایی کرد که در واقع ترکیبی از قدرت محاسباتی OpenCl و قدرت گرافیکی OpenGL است تا نه تنها بازی‌های کامپیوتری بهتری برای کامپیوترهای مک تولید شود بلکه نرم‌افزارهای گرافیکی نیز عملکرد بهتری در این سیستم‌عامل داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات