هدفون هوشمند SiME دارای نمایشگری شبیه به گوگل گلس است

پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ChipSiP هدفون هوشمندی با نام SiMe ساخته است که دارای نمایشگری شبیه به عینک گوگل گلس است. این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس نمونه‌ی اولیه از آن را به نمایش گذاشته و قرار است طی سه ماه آینده با قیمت ۵۵۰ دلار روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

هدفون هوشمند شرکت ChipSiP با دارا بودن نمایشگری در قسمت جلویی، شباهت بسیاری به گوگل گلس دارد. این هدفون که SiMe نام دارد، راحت‌ترین دستگاه تولیدی شرکت ChipSiP است که می‌تواند بر روی سر کاربر قرار گیرد. می‌توان گفت هدفون هوشمند SiMe نسخه‌ی تکاملی عینک‌های هوشمند است. این هدفون با قیمت ۵۵۰ دلار برای توسعه دهندگان به فروش می‌رود. شرکت ChipSiP انتظار دارد در طول سه ماه آینده آن را روانه‌ی بازار کند.

هدفون هوشمند SiMe مجهز به اندروید نسخه‌ی ۴.۴ است که توسط یک پد لمسی می‌توان با آن کار کرد. از این هدفون می‌توان به عنوان یک ابزار سرگرمی یاد کرد، هدفون SiMe با یک نمایشگر کوچک ترکیب شده که می‌توان ویدئوها و محتواهای آنلاین اینترنت را در آن تماشا کرد. علاوه بر این می‌توان این هدفون را برای استریم مستقیم موسیقی و ویدئو از گوشی هوشمند به کار برد. 

ظاهر این هدفون بیشتر شبیه به هدست گیمینگ است. همچنین این هدفون دارای لولای ۱۸۰ درجه‌ای است که بدون برخورد به صورت کاربر، می‌توان آن را چرخاند؛ به این معنی که اگر کاربر فقط به موسیقی گوش می‌دهد می‌تواند نمایشگر آن را چرخانده و در کنار هدفون قرار دهد. در حقیقت این دستگاه را می‌توان طوری تنظیم کرد که نمایشگر را در میان چشم‌ها جابجا کرد، یعنی کاربر با هرکدام از چشم‌ها که برای مشاهده‌ی نمایشگر راحت‌تر باشد، می‌تواند محتوا را تماشا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات