اوپو اسپانسر جدید باشگاه بارسلونا شد (بروزرسانی شد)

یک‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی اوپو به‌عنوان یکی از برند‌های نوپای تولید گوشی‌های هوشمند در کشور چین، در حال اجرای سیاست‌های بازاریابی خود به منظور ورود به بازار‌های جهانی است. این کمپانی نیز نظیر هموطنش هواوی، سرمایه گذاری در زمینه‌ی تبلیغات در ورزش فوتبال را الگو قرار داده و با انعقاد قراردادی با باشگاه بارسونا، به اسپانسر رسمی این تیم تبدیل شده است.
تبلیغات

سودای حضور در بازار‌های جهانی، کمپانی‌های چینی را بر آن داشته تا سیاست‌های مدونی را برای شناساندن برند خود نزد کاربران بازار‌های اروپایی و آمریکایی در پیش بگیرند. مطمئنا انتخاب ورزش و مخصوصا رشته‌ی فوتبال یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌ها برای شناساندن یک برند است. اوپو نیز به پیروی از هموطنش هواوی، وارد حوزه‌ی فوتبال شده و به اسپانسر رسمی باشگاه فوتبال بارسلونا تبدیل شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، نام اوپو در فعالیت‌های فوتبالی باشگاه بارسلونا دیده شده و در تبلیغات تلویزیونی نیز مشاهده خواهد شد. همچنین نام اوپو در تبلیغات دور زمین، در جریان بازی‌هایی که تیم اول بارسلونا در نیوکمپ برگزار خواهد شد، به نمایش گذاشته خواهد شد.

تونی چن، مدیرعامل اوپو، این همکاری را نه فقط به خاطر نام بزرگ بارسا در سطح جهان، بلکه به علت زیبایی بازی این تیم در زمین چمن عنوان کرده است. وی همچنین این سیاست را روشی مطمئن در بازاریابی جهانی برند اوپو خوانده است.

بروزرسانی: اخیرا این شرکت چینی به صورت رسمی اعلام کرده همکاری 3 ساله آنها با بارسلونا از فصل جاری رقابت‌ها تا سال 2018 معتبر است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات