جانی آیو به سمت مدیر ارشد طراحی محصولات اپل ارتقا پیدا کرد

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جانی آیو که تا به حال او را به عنوان معاون قسمت طراحی محصولات اپل می‌شناختیم، اخیرا ترفیعی را دریافت کرده است؛ از این پس آیو مدیر ارشد واحد طراحی محصولات اپل بوده و قرار است طراحی‌های اپل را چه در زمینه محصولات و چه در زمینه‌های صنعتی به عهده بگیرد.
تبلیغات

سر جاناتان آیو، تا به امروز طراح ارشد کمپانی اپل بود که بسیاری از محصولات اپل که این روزها طرفداران بی‌شماری نیز دارد، حاصل پیاده‌سازی ایده‌های وی یا تیم تحت مدیریت او است. آیو طراح الهام بخش اپل، سمت جدیدی را در این شرکت به عهده گرفته و از این پس مسئول طراحی تمامی محصولات این شرکت است. وی از این پس کار طراحی صنعتی و رابط کاربری را انجام می‌دهد. این خبر ابتدا در تلگرام توسط پروفایل آیو که توسط  استیون فرای نوشته شده بود، پخش شد. 

تا به امروز، ریچارد هوارث مسئول بخش طراحی سخت افزار و آلان دای هم مسئوال بخش طراحی رابط کاربری نرم افزار اپل بودند، اما حال آیو با ارتقا به سمت مدیر ارشد بخش طراحی محصولات اپل، وظیفه‌ی طراحی تمامی این قسمت‌ها را بر عهده می‌گیرد. آیو در خصوص این تغییر گفت:

ریچارد هوارث و آلان دای، هر دو انسان بزرگی هستند؛ هوارث از همان ابتدا طراحی آیفون را بر عهده داشت. وی از نمونه‌های اولیه آیفون تا طرح نهایی این محصول را دیده و شاهد روند پیشرفت آن بوده است. دای هم یک نابغه‌ در طراحی رابط کاربری اپل است، حتی رابط کاربری اپل واچ هم حاصل زحمات وی است. 

در حال حاضر جزئیات وظایف آیو مشخص نیست اما به احتمال زیاد طراحی تمامی محصولات تولید شده توسط اپل، زیر نظر وی انجام خواهد شد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد آیو با بر عهده داشتن این سمت، توجه بیشتری را به پروژه‌های طراحی ساختمانی فروشگاه‌های اپل نشان دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات