سازگاری اپلیکیشن تقویم Sunrise با Wunderlist فراهم شد

جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
همیشه داشتن یک فهرست انجام کار برای پیشبرد بهتر برنامه‌های زندگی توصیه شده و امروزه این کار با کمک گجت‌ها به راحتی انجام می‌شود. Wunderlist و تقویم Sunrise هم اپلیکیشن‌هایی در همین زمینه هستند که اخیرا سازگاری محتواهای این دو اپلیکیشن فراهم شده است.
تبلیغات

برای فعال کردن ادغام و سازگاری اپلیکیشن‌های Wunderlist و Sunrise، ابتدا به منوی تنظیمات اپلیکیشن Sunrise مراجعه کنید. سپس گزینه‌ی Add Account را انتخاب کرده و Wunderlist را انتخاب کنید. پس از آن به اکانت Wunderlist لاگین کرده و محتواهایی که قصد دارید در اپلیکیشن Sunrise مشاهده کنید، انتخاب کنید.

  • ایجاد وظایف به طور مستقیم در Sunrise: می‌توانید رویداد جدیدی را در داخل این اپلیکیشن ایجاد کرده و یکی از لیست‌ها و فهرست‌های انجام کار Wunderlist را به این رویداد اضافه کنید. بلافاصله پس از ایجاد رویداد، فهرست انجام کار در آن ظاهر می‌شود.
  • تغییر تاریخ فهرست انجام کارها: در اپلیکیشن Sunrise می‌توانید تاریخ فهرست انجام کارهای موجود در Wunderlist را نسبت به تقویم، تغییر داد. این کار با کشیدن و رها کردن فهرست‌ها به تاریخ مورد نظر، امکان‌پذیر است.
  • تغییر یک فهرست انجام کار به حالت اتمام: در اپلیکیشن Sunrise و در کنار تمامی فهرست‌های انجام کار یک چک‌مارک ظاهر می‌شود که با تیک زدن آن، وظیفه یا لیست انجام کار به حالت اتمام یا انجام شده تغییر می‌یابد.

سازگاری و ادغام این دو اپلیکیشن، قابلیت‌های غنی بسیاری را فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های برتر اپلیکیشن‌ Sunrise، وجود تقویم‌های متنوع آن است. در این اپلیکیشن‌ها می‌توان روزهای تعطیل، مناسبت‌ها و روزهای تولد مخاطبان را نیز اضافه کرد. اپلیکیشن Sunrise را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید:

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات