گوشی Vibe Shot لنوو با قیمت 300 دلار این ماه عرضه می شود

سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
لنوو تلاش دارد طرفداران تصویربرداری و دوست‌داران عکاسی موبایل را به سمت خود بکشاند و از این رو گوشی Vibe Shot را در کنگره جهانی موبایل 2015 معرفی کرد. حال Vibe Shot پیش از موعد مقرر و در ماه جاری، تنها با قیمت ۳۰۰ دلار در کشور چین عرضه می‌شود.
تبلیغات

Vibe Shot یک گوشی هوشمند اندرویدی با یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در قسمت پشتی، به همراه بدنه‌ی آلومینیومی است. لنوو در این گوشی، کلید اختصاصی دوربین با دو مرحله را قرار داده که با فشار مرحله‌ی اول موجب فعال شدن فوکوس خودکار خواهد شد. علاوه بر این، یک کلید فیزیکی اسلایدر نیز روی دستگاه قرار گرفته که موجب حرکت میان حالت‌های هوشمند و حرفه‌ای خواهد شد. این اسلایدر شبیه به کلید قطع صدا روی دستگاه‌های آیفون است اما موجب تغییر اساسی رابط کاربری دوربین می‌شود.

Lenovo-Vibe-Shot

مشتریان چینی قادر خواهند بود Vibe Shot را تنها با قیمت ۲۹۰ دلار تهیه کنند. این قیمت برای مشخصات رده‌ بالای Vibe Shot بسیار مناسب است. وایب‌شات دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است و لنوو لرزشگیر اپتیکال تصویر را نیز به آن اضافه کرده که با فلش سه‌رنگ تکمیل می‌شود. در قسمت جلویی نیز شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم. تمام این مشخصات درون دستگاهی با نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن 1080p و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی قرار گرفته که اندروید ۵ آبنبات‌چوبی را اجرا می‌کند. پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۶۱۵ نیز وظیفه‌ی پردازش آن را بر عهده دارد و باتری آن ظرفیتی حدود ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این گوشی مقرون به‌صرفه به فناوری صوتی Dolby Atmos مجهز شده که موجب ایجاد صدای فراگیر با تاثیرگذاری بیشتر هنگام تماشای فیلم‌ها خواهد شد.

به نظر می‌رسد گوشی Vibe Shot علاوه بر چین، در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد، البته ممکن است برخلاف چین، قیمت ۳۵۰ دلاری برای دیگر بازارها در نظر گرفته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات