تماشا کنید: اولین تریلر فیلم استیو جابز

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
اولین تریلر رسمی فیلم جدید استیو جابز منتشر شد. این فیلم نهم اکتبر اکران می‌شود و برخلاف فیلم‌ قبلی، اشتون کوچر در آن بازی نکرده است. حال ویدئوی کوتاهی از فیلم جدید جابز منتشر شده که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.
تبلیغات

استیو جابز موسس شرکت اپل، سال‌های بسیاری را صرف نوآوری و خلق تازه‌هایی در دنیای تکنولوژی کرد. او ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در سانفرانسیسکو چشم به جهان گشود. در سال ۱۹۷۶ به همراه یکی از دوستانش اپل را تاسیس کردند. وی در زمان تاسیس اپل تنها ۲۱ سال داشت. چند سال بعد از تاسیس اپل، جابز به دلیل مشکلات مدیریتی اپل را ترک کرد و شرکتی با نام Next را تاسیس کرد که محصولاتی نظیر Next Computer را روانه بازار کرد، اما باز هم کار در این شرکت برایش دوامی نداشت و اپل این شرکت را خرید و باعث شد استیو دوباره به اپل بازگردد و کار خود را از سر گیرد. او روز پنجم اکتبر سال ۲۰۱۱ با زندگی خداحافظی کرد و دنیای تکنولوژی را تنها گذاشت. جابز طی سال‌هایی که در عرصه کامپیوتر و تکنولوژی حضور داشت، خدمت‌های بسیاری کرد که در نوع خود بی‌نظیر و بی‌همتا بودند.

 همانطور که می‌دانید پس از مرگ استیو جابز، فیلمی در مورد زندگی نامه‌ی وی ساخته شد. اشتون کوچر بازیگری هالیوودی است که در نقش استیو جابز ایفای نقش کرد. حال پس از این فیلم، فیلم جدیدی در خصوص زندگینامه استیو جابز در حال ساخت است که اولین تریلر آن منتشر شده است. زندگینامه جابز توسط والتر ایساکسون و فیلمنامه‌ی آن توسط آرون سورکین نوشته شده و کارگردانی آن را دنی بویل برعهده دارد. در این فیلم مایکل فسبندر در نقش جابز ایفای نقش می‌کند؛ از دیگر بازیگران می‌توان به ست روگن و جانا هافمن اشاره کرد.

ویدئوی زیر اولین تریلر فیلم جدید استیو جابز است:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات