شیائومی با فروش لوازم جانبی وارد بازار اروپا و آمریکا می‌شود

یک‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی که در حال حاضر عنوان دومین عرضه کننده‌ی گوشی‌های‌ هوشمند در بازار چین را در اختیار دارد، مدت‌ها است که سودای ورود به بازار جهانی را در سر می‌پرواند. این کمپانی اعلام کرده که فروش خود در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی را از دو روز دیگر آغاز می‌کند.
تبلیغات

شیائومی  علاوه بر گوشی‌های هوشمند محصولات دیگری را نیز نظیر لوازم جانبی گجت‌های موبایل و همچنین اپلیکیشن‌های موبایل به فروش می‌رساند. این کمپانی مدت‌ها است که سودای ورود به بازار جهانی را در سر می‌پروراند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط شیائومی، این شرکت فروش اینترنتی محصولات خود را برای 4 روز از 19 می یعنی پس فردا در کشورهای بریتانیا، فرانسه، آلمان و آمریکا آغاز می‌کند. محصولات خانواده‌ی Mi از طریق وب‌سایت Mi.com در این کشورها به فروش خواهند رسید. شیائومی در نظر دارد تا این فروش را به عنوان آزمایش بتا اجرا کند که در آن خبری از فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی نیست و تنها لوازم جانبی از قبیل پاوربانک‌های 5٫000 و 10٫400 میلی آمپر ساعتی در کنار Mi Band و هدفون‌های Mi به فروش خواهند رسید.

شیائومی هنوز از برنامه‌های خود برای فروش گوشی‌های هوشمند در کشورهای اروپایی و آمریکایی چیزی نگفته است. فروش این محصولات از ساعت 12 ظهر به وقت بریتانیا آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات