دستگاه های HomeKit اپل ماه آینده عرضه می شوند

شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اپل اعلام کرد که شرکای کاری این شرکت ماه آینده دستگاه‌های هوشمندی برای تعامل با اپلیکیشن HomeKit عرضه می‌کنند. در حال حاضر این کمپانی فرآیند اعطای گواهی به این شرکا را آغاز کرده است.
تبلیغات

اپل در خرداد سال گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان خود، اپلیکیشن HomeKit را معرفی کرد. توسط این اپلیکیشن کاربران می‌توانند لوازم خانه‌ی خانه خود مانند ترموستات، قفل در و روشنایی را به کمک آیفون یا آیپد کنترل کنند. اپلیکیشن HomeKit به کاربران آی‌اواس این امکان را می‌دهد تا با کمک سیری، به صورت اتوماتیک در اصلی و گاراژ را قفل کرده و لامپ‌ها را خاموش کنند. علاوه بر این مشتریان از این قابلیت برخوردار می‌شوند که بتوانند زمانی که خانه نیستند، آن را به گونه‌ای تنظیم کنند که گویا خانه خالی نبوده و کسانی در منزل حضور دارند. رقبای اپل در این زمینه،  SmartThings سامسونگ و Nest گوگل است.

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که سخت افزارهای هوشمند اپل تا ماه آگوست یا سپتامبر عرضه نمی‌شوند. مشکلی که در این زمینه وجود داشت، باتری بود؛ برخی از دستگاه‌های هوشمند خانگی اپل که با باتری کاری می‌کنند، کد آن‌ها به حافظه‌ی بیشتری نیاز دارد. در نهایت، این کمپانی با شرکای خود درصدد رفع این مشکل برآمده است. حال بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، محصولات خانگی هوشمند اپل ماه آینده عرضه خواهند شد.

اپل قصد دارد به عملکرد کاربران در خصوص کنترل خانه‌های خود توسط اپلیکیشن HomeKit سهولت بخشد. زمانی که سال گذشته از این اپلیکیشن رونمایی کرد، اپل اعلام کرد که از یک پروتکل رایج برای تعامل با دستگاه‌های هوشمند و دستگاه‌های آیفون یا آیپد استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات