آیا اپل در حال کار روی یک دوربین سه بعدی است؟

یک‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل همواره در ارائه محصولاتش سعی کرده مشتریان خود را شگفت‌زده کند. یکی از اختراعات ثبت شده اخیر این کمپانی مربوط به یک فناوری دوربین سه‌بعدی است. آیا آیپد یا آیفون بعدی اپل مجهز به یک دوربین سه بعدی خواهد بود؟
تبلیغات

بنا به گزارش سایت Patently Apple، کمپانی اپل چندی پیش اقدام به ثبت یک پتنت (حق ثبت اختراع) مربوط به دوربین‌های سه بعدی نموده است. با توجه به این موضوع، ممکن است در آیفون بعدی، نسل بعدی آیپد و یا هر محصول دیگری که مجهز به دوربین باشد، شاهد یک دوربین سه بعدی باشیم. از آنجا که در برخی از محصولات iOS از نمایشگرهای رتینای بسیار با کیفیت و زیبا استفاده شده است، اصلا بعید نیست که اپل قابلیت تصویربرداری سه بعدی را نیز به محصولاتش اضافه کند، چرا که روی چنین نمایشگری یک تصویر سه بعدی بهترین راندمان را خواهد داشت.

در Patently Apple لیست کاملی از دوربین‌هایی که با این تکنولوژی قابل تولید هستند وجود دارد و با مشاهده آن متوجه می‌شویم که این دوربین شامل ویژگی‌هایی چون تشخیص چهره و حرکت نیز می‌شود. با وجود آنکه این فناوری فعلا فقط در حد یک اختراع ثبت شده است و ممکن است به هیچ نتیجه عملی نرسد، فکر این که دستگاه iOS ما یک دوربین سه بعدی داشته باشد بسیار جذاب است.

منبع: ubergizmo | لینک مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات