مایکروسافت پتنت نمایشگر تاشوی جدیدی را به نام خود ثبت کرد

جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
محققان مایکروسافت مانند همیشه حسابی مشغول کار هستند و این بار جدیدترین نوآوری آنها نسبت به قبل کمی غیر معمول است. آنها توانسته‌اند پتنت یک نمایشگر تاشوی جدید را با طراحی و امکانات منحصر به فرد به نام خود ثبت کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آنها توانسته‌اند با پتنت خود یک نمایشگر بزرگ را در قالب یک فرم فکتور کوچک جا دهند، ولی این نمایشگرهای منعطف با قابلیت پیچیدن از نبود فشار مکانیکی رنج می‌برند که باعث می‌شود پین‌های (سوراخ‌های) الکترونیکی آن در نهایت آسیب ببیند.

راهکار مایکروسافت یک نمونه انفعالی (پسیو) یا نمایشگر بدون منبع تغذیه است که آسیب نخواهد دید و یک پروژکتور کوچک و کم مصرف تصویر را روی آن می‌اندازد. ردموندی‌ها می‌توانند با استفاده از سطحی که به شکلی ویژه برای نمایشگرهایی ساخته شده که لنزها و دیگر مواد و طراحی‌های شکست نور را در بر دارد، به یک سطح با کنتراست بالا می‌رسند که همچنان مصرف کمی دارد و به لطف اضافه‌شدن دوربین‌ها و دیگر گزینه‌های مربوط به فناوری‌های حسی امکان ایجاد حساسیت لمسی یا چند لمسی فراهم می‌شود.

هنوز مشخص نیست آیا مایکروسافت از این پتنت در محصولات خود استفاده کند یا خیر، ولی راهکار ردموندی‌ها برای حل مشکل نمایشگرهای تاشو کاملا جدید به نظر می‌رسد. در ادامه می توانید تصاویر این پتنت را تماشا کنید.

image23-512x620
image19-521x620
image20-517x620
image21-575x620
image22-560x620

نظر شما درباره این پتنت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات