نوکیا با تبلیغات تلویزیونی جدید خود، مستقیما اپل و گوگل را هدف قرار داده است

پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
قبلا نزاع‌های تبلیغاتی سامسونگ در مقابل اپل را شاهد بوده ایم. دعواهای تبلیغاتی میان سامسونگ و اپل، گوگل و ... همیشه برای مخاطبین جالب بوده اند. اما حالا نوکیا با تکیه بر ویندوز فون بصورت جدی وارد رقابت در بازار تلفن‌های هوشمند شده و با پروژه تبلیغاتی The Smartphone Beta Test صریحا حریفان قدری چون گوگل و اپل را به مبارزه طلبیده است.
تبلیغات

نوکیا آماده رقابت با قدرتمندان صنعت موبایل است. هفته گذشته چند آگهی تبلیغاتی تلویزیونی نوکیا پخش شد که نظر کاربران را به خود جلب کرد. مبارزه تبلیغاتی اخیر نوکیا با نام The Smartphone Beta Test یک حمله هوشمندانه ولی صریح به اپل و گوگل است.

این جنگ تبلیغاتی شامل سه ویدئو می باشد که در ادامه آنها را مشاهده خواهید کرد. این ویدئوها طوری طراحی شده‌اند که انگار با پشت پرده یک شرکت خاص و اسناد محرمانه مواجهیم. یک فضای کار نامشخص که سه کارمند معمولی در آن در حال بحث درباره محصول بعدی شرکتشان هستند. "گوشی را به آن صورت نگه ندار!"، "نمایشگر خوب است. مردم می توانند داخل خانه بمانند"، "فکر می‌کنم این گوشی خیلی ظریف و شکننده است."

مقاله‌های مرتبط:

    موفقیت نوکیا به موفقیت Lumia 900 وابسته است. شایعات و گمانه‌زنی‌ها حول این گوشی فراوان است. اگر Galaxy Note را کنار بگذاریم، شاید لومیا 900 پر سروصداترین گوشی بوده باشد. Lumia 900 یک شاهکار بزرگ مبتنی بر ویندوز فون است که قرار است با قیمت 99 دلار توسط سرویس‌دهنده‌های مخابراتی عرضه شود. این گوشی نمایشگر فوق‌العاده، عمر باتری عالی و قابی با دوام و جذاب دارد. اما از همه بهتر آن که ویندوز فون بالاخره وارد مرحله‌ای از بلوغ شده که حتی سخت‌گیرترین معتادان گوشی‌های هوشمند نیز آن را به عنوان یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای کارهای روزانه می‌پذیرند. لومیا ۹۰۰ ممکن است گوشی بعدی من باشد.

    شیرین کاری تبلیغاتی اخیر نوکیا احتمالا تازه ابتدای مبارزات اینچنینی خواهد بود. اگر قرار باشد ویندوز فون و نوکیا موفق شوند، به پیغامی صریح و محکم نیاز دارند.

    جزئیات بیشتر را در وب سایت The Smartphone Beta Test مشاهده نمایید.

    منبع: Techcrunch | لینک مطلب

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات