ویژوال استودیو به امولاتور اندروید و iOS مجهز شد

چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
همان طور که شاهد پوشش زنده زومیت از کنفرانس ویژه توسعه‌دهندگان مایکروسافت (BUILD 2015) هستید، مایکروسافت از قابلیت جدید ویژوال استودیو رونمایی کرد، از این پس توسعه دهندگان ویژال استودیو به راحتی خواهند توانست در محیط این نرم‌افزار برای تمام پلتفرم‌ها برنامه نویسی کنند، زیرا ویژوال استودیو حالا به امولاتور اندروید و iOS مجهز شده است.
تبلیغات

می‌توان گفت مایکروسافت با دست پر در کنفرانس ویژه توسعه دهندگان خود حضور پیدا کرد، قابلیت‌های جدید ویژوال استودیو یکی از تغییرات بزرگی بود که در این کنفرانس از آن رونمایی شد. این کمپانی قصد دارد تا به توسعه‌دهندگان ویژوال استودیو در این نرم‌افزار حق انتخاب داده تا به راحتی بتوانند برای پلتفرم‌هایی نظیر آی‌اواس و اندروید برنامه نویسی کنند.

با امولاتور ویندوز فون، اندروید و iOS، کاربر به راحتی می‌تواند اپلیکیشن‌های کراس پلتفرم ساخته و آنها را روی این امولاتورها تست کند.

در بطن ویژوال استودیو، امولاتور اندروید و iOS جای گرفته تا توسعه دهندگان به راحتی قادر باشند در محیط این نرم‌افزار هم برای ویندوز و هم اندروید برنامه‌های مورد نظر خود را تولید کنند. مایکروسافت همچنین از ارائه هسته‌ی دات‌نت برای لینوکس و مک خبر داد، به این معنی که اگر اپلیکیشنی تحت ویژوال استودیو تولید شود، علاوه بر ویندوز در سیستم‌عامل‌های دیگر نظیر لینوکس و مک نیز اجرا خواهد شد.

تا به حال تغییرات مایکروسافت بسیار چشم‌گیر بوده و به نظر می‌رسد نظر افراد بسیاری بخصوص توسعه‌دهندگان را جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات