شیائومی در 6 ساعت اول فستیوال خود، به فروش 253 میلیون دلاری دست یافت

پنج‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی نیز نظیر هر کمپانی دیگری دارای جامعه‌ی طرفداری بسیار قدرتمندی است و می‌توان این موضوع را میزان فروش این کمپانی در فستیوال خرید سالیانه و افزایش فروش این کمپانی دید. شیائومی دیروز موفق شد تا اواسط برگزاری فستیوال فروشی ۲۵۳ میلیون دلاری را تجربه کند.
تبلیغات

شیائومی هر سال شاهد افزایش میزان فروش خود در جریان برگزاری فستیوال سالیانه‌ی خود است. این کمپانی چینی موفق شد تا در سال ۲۰۱۳ فروشی به میزان ۸۲ میلیون دلار را تجربه کند. این کمپانی سال ۲۰۱۴ فروش خود را به ۲۵۰ میلیون دلار افزایش داد. این کمپانی دیروز موفق شد تا تنها در ۶ ساعت اولیه، فروشی ۲۵۳ میلیون دلاری را تجربه کند.

شیائومی در ۶ ساعت اولیه فستیوال فروش خود، بیش از ۱.۶ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به فروش رسانده است. با در نظر گرفتن آمار فروش ۱۱۰٫۰۰۰دستگاه Mi 3 و ۱۱۰٫۰۰۰ دستگاه Hongmi و ۱۱۰٫۰۰۰ دستگاه Mi 2S در سال ۲۰۱۳ برای تمام روز می‌توان پیشرفت خارق‌العاده‌ی این تولیدکننده‌ی چینی را از نظر فروش در روز فستیوال مشاهده کرد. شیائومی سال گذشته نیز موفق شده بود در طول ۱۲ ساعت برگزاری فستیوال، بیش از ۱.۳ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به فروش برساند.

شیائومی تولد پنج سالگی خود را روز دوشنبه برگزار کرد و برای این روز مهم تنها دو نمونه‌ی جدید شامل نسخه‌ی صورتی Mi Note و یک نسخه‌ی جدید از Mi Note را با بهره‌گیری از دو گیگابایت حافظه‌ی رم آماده کرده بود که در حالت پیش فرض از حافظه‌ی رم سه گیگابایتی بهره می‌برد. شیائومی در ازای کاهش میزان حافظه، قیمت این گوشی را از ۲۹۰ به ۲۷۴ دلار کاهش داده است.همچنین باید به تعویض پردازنده‌ و پردازنده‌ی گرافیکی Redmi 2 اشاره کرد که قیمت آن را به ۹۷ دلار کاهش داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات