اینتل از دوربین مجهز به فناوری RealSense برای استفاده در گوشی‌ های‌ هوشمند پرده برداشت

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اینتل فناوری RealSense خود را در گجت‌های مختلفی از قبیل کامپیوترهای دسکتاپ، لپ‌تاپ‌ و تبلت‌ها در کنار پهپادهایی با قابلیت شناسایی مسیر قرار داده است. حال این کمپانی از دوربین مجهز به فناوری RealSense برای استفاده در گوشی‌های‌هوشمند پرده برداشته است.
تبلیغات

در جریان برگزاری IDF در شن‌زن چین، برایان کرازنیچ، مدیرعامل اینتل از دوربینی رونمایی کرد که مجهز به فناوری RealSense است و می‌توان از آن در انواع گوشی‌های‌هوشمند استفاده کرد. ماژول سخت‌افزاری مورد استفاده در این دوربین بسیار باریک‌تر و کوچک‌تر از نمونه‌های قبلی است و با توجه به کاهش میزان تولید گرما می‌توان از آن در انواع گوشی‌های‌هوشمند استفاده کرد. اینتل خود از این سنسور در یک گوشی‌هوشمند ۶ اینچی استفاده کرده بود که آن را روی صحنه نمایش داد.

IntelRealSenseInt

اینتل همچنین از همکاری با کمپانی چینی JD پرده برداشت که در واقع یک فروشگاه آنلاین بسیار بزرگ در چین است. این همکاری در جهت مدیریت بهتر انبار‌های این کمپانی انجام خواهد شد. برای مثال اینتل با استفاده از یک تبلت که مجهز به فناوری RealSense بود، نشان داد که چگونه می‌توان سایز بسته‌های مورد نیاز برای اجناس و کالاها در شکل‌ها و ابعاد مختلف را به سرعت پیدا کرد. این تبلت همچنین فضای مورد نیاز برای قرارگرفتن بسته‌هایی را که در یک نقطه جمع شده‌اند نیز محاسبه کرد تا دست‌اندرکاران برای حمل و نقل نیز از میزان فضای مورد نیاز اطلاع داشته باشند.

کرازنیچ همچنین یک کیت توسعه‌ی مبتنی بر پردازنده‌ی Skylake اینتل را در قالب یک تبلت ویندوزی نشان داد که به فناوری RealSense مجهز شده بود. وی با استفاده از دوربین این تبلت و بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور، موفق شد تنها از طریق شناسایی صورت وارد حساب کاربری ویندوز خود شود.

اما اینتل اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه‌ی تجاری دوربین مجهز به فناوری RealSense خود برای گوشی‌های‌هوشمند نداد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات