وان پلاس دعوت‌نامه مراسم ۲۸ شهریور در پاریس را ارسال کرد

سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس دقایقی پیش دعوت‌نامه‌ی مراسمی را برای ۲۸ شهریورماه (۱۹ سپتامبر) در شهر پاریس ارسال کرد.
تبلیغات

وان‌پلاس دعوت‌نامه‌ای برای برگزاری یک مراسم در شهر پاریس به تاریخ ۲۸ شهریورماه ارسال کرده است. در هفته‌های اخیر شایعاتی در رابطه با احتمال رونمایی از یک گوشی جدید توسط این کمپانی چینی منتشر نشده است، از این‌رو ماهیت مراسم وان پلاس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در این مراسم، ژان شارل دو کستلباژاک، طراح مُد فرانسوی نیز حضور خواهد داشت.

یکی از مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، احتمال همکاری ژان شارل دو کستلباژاک با وان‌پلاس برای رونمایی از نسخه‌ی جدیدی از وان پلاس ۵ است. این کمپانی پیش از این نیز نسخه‌ای مخصوص از وان پلاس ۳ تی را به مناسب بیستمین سال تأسیس کمپانی فراسوی Colette تحت همین نام راهی بازار کرده بود.

در دعوت‌نامه‌ی منتشرشده عبارت «When the Style meets its machine, onenight in september in Paris» شاید به این معنی است که طراح فرانسوی با همکاری کمپانی چینی در پی عرضه‌ی نسخه‌ی محدود و ویژه‌ای از وان پلاس ۵ باشد.

دعوتنامه وان پلاس

یکی از منبع آگاه، دو تصویر در رابطه با چیزی را که قرار است وان پلاس طی این مراسم رونمایی کند، ارسال کرده است. اولین تصویر شبیه به یک گردنبند یا یک شانه‌بند است که معمولا عکاس‌ها برای قرار دادن دوربین از آن استفاده می‌کنند. تصور اینکه وان‌پلاس یک وسیله‌ی جانبی را برای عکاسی طراحی کرده است با محصولات پیشین عرضه‌شده توسط چینی‌ها نزدیکی خاصی ندارد.

تصویر دوم جعبه‌ای را نمایش می‌دهد که متعلق به وان‌پلاس ۵ است، اما طراحی آن در مقایسه با نسخه‌های معمولی متفاوت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات