مایکروسافت: کاربران فعال ویندوز فون 50 درصد افزایش یافته است

پنج‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌تر در کنگره جهانی موبایل، مایکروسافت مجموعه‌ای از اطلاعات و خبرهای جدید را در خصوص استور سیستم‌عامل موبایل خود ارائه کرد. به ادعای مایکروسافت، تعداد کاربران فعال Windows Phone Store در مقایسه با سال گذشته 50 درصد رشد داشته و اکنون 400,000 اپلیکیشن و بازی در اختیار آن‌ها قرار دارد که نشان از رشد 63 درصدی در آمار سالانه دارد.
تبلیغات

 مایکروسافت همچنین اعلام کرده که هر یک از کاربران فعال این اکوسیستم، بصورت متوسط هر سه روز یک برنامه‌ی جدید از استور دریافت می‌کنند و 105 اپلیکیشن/بازی روی هر دستگاه وجود دارد. مایکروسافت همچنین گفته است که میزان خریدهای درون برنامه‌ای، رشد چشمگیری به خود دیده است. به گزارش این کمپانی، درآمد حاصل از خرید درون برنامه‌ای با سرعت بیشتری نسبت به جذب کاربران جدید در حال رشد است و رقم تاثیرگذار 80 درصد نسبت به سال گذشته را بدست می‌دهد.

باید منتظر ماند و دید نتیجه‌ی ایجاد اپلیکیشن‌های یونیورسال در ویندوز 10 بر روی دستگاه‌های موبایل تا چه اندازه موجب بهبود آمارهای استور این پلتفرم خواهد شد. تا آن زمان، دیدگاه خود را در خصوص نرخ رشد کاربران و برنامه‌های ویندوز روی دستگاه‌های موبایل با ما و سایر خوانندگان زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات