چگونه ظرفیت آلبوم گوگل فوتوز را افزایش دهیم

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اصولا اپلیکیشن گوگل‌ فوتوز اجازه آپلود بیش از ۲۰۰۰ تصویر در یک آلبوم نمی‌دهد؛ اما با روشی که در این مقاله ارائه‌ می‌دهیم، بیش از ۳۰۰۰ تصویر در یک آلبوم قابل آپلود است.
تبلیغات

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که پس از ایجاد یک آلبوم عکس و اضافه کردن تصاویر خود به آن، پس از مدتی نیاز به اضافه کردن تصاویر بیشتری به آلبوم مورد نظر داشته باشید. به‌عنوان مثال، آلبومی که از آن برای نگهداری و آرشیو تصاویر خانوادگی استفاده می‌کنید یا آلبومی که در آن تصاویر مربوط به رشد‌ کودک خود را که به‌صورت مداوم نیاز به به‌روزرسانی و آپلود تصاویر جدید دارد، نگهداری می‌کنید. در اصطلاح به این سبک از آرشیو تصاویر که ممکن است مدت‌ها به طول بیانجامد، آلبوم‌های داینامیک یا پویا گفته می‌شود.

متأسفانه هنگام ساخت آلبوم‌های داینامیک توسط گوگل فوتوز، با محدودیت آپدیت ۲۰۰۰ تصویر برای هر آلبوم روبه‌رو هستیم؛ ولی بر اساس مطالب منتشرشده در وب‌سایت‌های Reddit و 9to5Google، به نظر می‌رسد که راه حلی توسط کاربران برای نادیده گرفتن این محدودیت ارائه شده است. طبق گفته کاربران، آن‌ها موفق به اضافه کردن ۳۳۰۰ تصویر به یک آلبوم منحصربه‌فرد، در اپلیکیشن گوگل فوتوز شده‌اند که این مقدار خیلی بیشتر از محدودیت ۲۰۰۰ تصویر برای هر آلبوم است. روش مورد استفاده بدین صورت است که باید تصاویر را مستقیما در بخش آلبوم گوگل فوتوز آپلود کنید؛ در غیر این صورت و با استفاده از روش آپلود تصاویر در بخش Library و سپس انتقال آن‌ها به آلبوم مورد نظر، باز هم با محدودیت ۲۰۰۰ تصویر روبه‌رو خواهید شد.

اما نکته حائز اهمیت این است که به نظر نمی‌رسد این روش نشان‌دهنده باگ در اپلیکیشن گوگل فوتوز باشد؛ بلکه روشی متفاوت برای حل یک مسئله نسبتا آزاردهنده است. اگر شما نیز از اعمال چنین محدودیتی از طرف گوگل ناراحت هستید، می‌توانید از روش ذکرشده استفاده کنید و نتایج آن را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات