آیپد پرو دارای چهار اسپیکر خواهد بود

دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس تصاویر رندر شده سه بعدی مربوط به آیپد پرو/پلاس که به تازگی منتشر شده، احتمال می‌رود این محصول دارای چهار اسپیکر باشد. پیش از این نیز تصاویری مربوط به قاب آیپد پرو منتشر شده بود که همین موضوع را تایید می‌کرد.
تبلیغات

 تصاویر منتشر شده مربوط به آیپد پرو/پلاس حاکی از آن است که این محصول از چهار اسپیکر بهره‌مند خواهد شد. دو اسپیکرها در قسمت بالایی آیپد و دو اسپیکر هم در قسمت پایین آیپد تعبیه شده است. حدود یک ماه پیش تصاویر دیگری از یک قاب منتسب به آیپد پرو فاش شده بود که همین موضوع را تایید می‌کرد. 

ipadpro1
ipadpro2

 همان طور که در تصاویر فوق مشاهده می‌کنید، دقیقا محل قرار گیری دوربین، دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور مشخص شده است. میکروفن دوم هم در کنار دوربین پشت آیپد تعبیه شده است. به نظر می‌رسد اپل برای این محصول صفحه‌ی نمایش ۱۲.۹ اینچی، چیپ‌ست A8X و ۲ گیگابایت حافظه رم را در نظر گرفته است. آیپد پرو دارای تاچ‌ آی‌دی بوده و شایعاتی نیز در خصوص ارائه یک قلم دیجیتالی برای این محصول منتشر شده است.

به نظر می‌رسد کنفرانس WWDC که در ماه ژوئن برگزار خواهد شد، بهترین زمان برای اپل جهت معرفی آیپد پرو باشد. اپل امیدوار است بتواند با معرفی این تبلت رقیبی برای سرفیس پرو ۳ مایکروسافت باشد. پیش از این نیز اپل با تغییر در اندازه آیفون و بزرگ‌تر کردن آن توانست موفقیت بسیاری را کسب کند، به همین دلیل دور از انتظار نیست که اپل دوباره همین تصمیم را در خصوص تبلت‌های خود بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات