انتقال محتوا از جیمیل به وان نوت با Obindo

یک‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سرویس OneNote مایکروسافت تقریبا در همه پلتفرم‌ها و سرویس‌های حیاتی دیگر راه خود را باز کرده است. اکنون این سرویس از مایکروسافت نه به وسیله گوگل بلکه به کمک یک توسعه دهنده با نام Obindo به جیمیل آمده است.
تبلیغات

Obindo یکی از شرکای توسعه دهنده سرویس OneNote است که افزونه‌‌ای برای مرورگر کروم ساخته‌ تا به وسیله آن، حتی بدون خارج شدن از صندوق ورودی جیمیل، بتوان محتوای ایمیل‌های سرویس جیمیل را مستقیم به وان‌نوت فرستاد.

gmail-to-onenote-with-obindo-2

گذشته از اشتراک گذاری محتوای ایمیل‌ها در وان‌نوت، Obindo همچنین فرصت اشتراک محتوا بین سرویس‌های مختلف دیگری همچون دراپ‌باکس، گوگل درایو، Yammer، فیس‌بوک، توییتر، لینکداین و موارد بیشتر را میسر کرده است.

gmail-to-onenote-with-obindo-4

حال که وان‌نوت مایکروسافت با جیمیل گوگل به وسیله Obindo ادغام شده‌اند، نه تنها می‌توان متنها را منتقل کرد، بلکه تصاویر نیز از جیمیل قابل انتقال به وان‌نوت شده‌اند. بنابراین اگر از سرویس جیمیل برای مدیریت ایمیل‌ها و از وان‌نوت برای یادداشت برداری و نوشتن ایده‌های خود استفاده می‌کنید، ابزار Obindo راهی بسیار عالی پیش روی شما گذاشته که دیگر نیاز به کپی و پیست کردن متون یا دانلود و آپلود تصاویر نباشد.

شما می‌توانید افزونه Obindo را برای مرورگر کروم از این لینک دانلود کنید. همچنین بهتر است بدانید که به صورت کلی افزونه Obindo یک سرویس پولی است و نسخه رایگان آن با محدودیت‌هایی رو به رو است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات