دو برابر شدن سرمایه گذاری در پبل تایم پس از معرفی اپل واچ

یک‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
پبل با معرفی نسل جدید ساعت‌هوشمند خود، پبل تایم و قراردادن آن در کیک استارتر برای جذب سرمایه، به‌عنوان موفق‌ترین پروژه‌ی تاریخ کیک استارتر شناخته شد. نکته‌ی جالب توجه در مورد ساعت‌هوشمند پبل، افزایش میزان سرمایه‌گذاری برای تولید این محصول پس از مراسم ۱۸ اسفند ماه اپل است.
تبلیغات

 به‌نظر می‌رسد انتظار بسیاری از کاربرانی که در پی خرید ساعت‌هوشمند بوده‌اند، پس از معرفی کامل اپل واچ برآورده نشده و این افراد به سراغ خرید نسل جدید ساعت هوشمند پبل رفته‌‌اند. براساس گزارش منتشر شده توسط TechCrunch، میانگین سرمایه‌گذاری در ساعت هوشمند جدید پبل ۶٫۰۰۰ دلار در هر ساعت بود، اما پس از مراسم اپل که اختصاص به معرفی کامل اپل واچ و اعلام قیمت این محصول داشت، میزان سرمایه‌گذاری به ۱۰٫۰۰۰ دلار در هر ساعت رسید. اما این نقطه‌ی پایان نبود و متوسط سرمایه‌گذاری در پروژه‌ی جدید پبل در کیک استارتر دهم مارس به ۱۶٫۰۰۰ دلار در ساعت رسید.

اریک میگیکوفسکی، مدیرعامل و موسس کمپانی پبل در این خصوص می‌گوید:

زمانی که بزرگ‌ترین کمپانی جهان وارد بازاری می‌شود که شما در آن فعالیت می‌کنید، موقعیت کنونی ایجاد شده برای پبل را می‌توان تنها در رویا دید.

شماری از کارشناسان این استقبال را غیرمنتظره نخوانده‌اند، چراکه به اعتقاد این افراد ساعت‌هوشمند اپل اشتیاق در کاربران را برای خرید یک ساعت‌هوشمند افزایش داده است و از این‌رو شاهد استقبال از این محصول در کیک استارتر هستیم، بطوریکه میزان پیش خرید این محصول دو برابر شده است. البته شاید بتوان برآورده نشدن انتظارات شمار دیگری از کاربران را نیز دلیل روی آوردن این افراد به پبل بدانیم.

هنوز تا زمان پایان کمپین جذب سرمایه‌ی پبل زمان زیادی باقی مانده و پبل موفق شده تا زمان مورد نظر ۱۸ میلیون دلار جذب سرمایه کند. ماه گذشته پبل موفق شد یک میلیون دستگاه ساعت‌هوشمند به فروش برساند، حال باید دید اپل چه رکوردی را در زمان عرضه‌ی اپل واچ در ۲۴ آوریل ثبت خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات