سایانوژن از اپلیکیشن Boxer برای مدیریت ایمیل‌ ها بهره می‌ برد

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
می‌دانیم که توسعه‌دهندگان سایانوژن به دنبال ایجاد سیستم‌عاملی بر پایه‌ی اندروید اما مستقل از آن هستند. حال قطعه‌های پازل یکی یکی در کنار هم قرار می‌گیرد تا هرآنچه برای تکمیل سایانوژن و استقلال آن از گوگل لازم است شکل گیرد. در آخرین اقدام، از اپلیکیشن Boxer برای مدیریت ایمیل‌ها در این پلتفرم استفاده شده است.
تبلیغات

 گوگل تلاش کرده با وابسته کردن اجزای سیستم‌عامل به سرویس‌های انحصاری خود، بخش متن‌باز اندروید را نیز تحت سلطه‌ی خود درآورد. بنابراین ایجاد یک سیستم‌عامل مستقل بر پایه‌ی آن که توان رقابت داشته باشد برای بسیاری جای تردید دارد. با این وجود این مساله باعث نشده تیم سایانوژن دست از تلاش بکشد.

پیش‌تر دیدیم که کوالکام و سایانوژن به تفاهم همکاری دست پیدا کردند و مایکروسافت نیز ظاهرا در حال سرمایه‌گذاری روی این پروژه است. اما تا کنون مشخص نبود این سیستم‌عامل چه فکری برای جایگزینی سرویس‌های گوگل خواهد کرد که اغلب ما شدیدا به آن‌ها وابسته‌ایم.

cyanogen-boxer-email

امروز Boxer که یکی از اپلیکیشن‌های کلاینت ایمیل مطرح است اعلام کرد طی همکاری با سایانوژن تلاش خواهد کرد تجربه‌ی بی‌بدیلی از مدیریت ایمیل‌ها را به این سیستم‌عامل بیاورد. این اپلیکیشن بصورت پیش‌فرض در Cyanogen OS 12 در دسترس خواهد بود. این همکاری موجب ارائه‌ی نسخه‌ی غیررایگان Boxer به سایانوژن خواهد شد که از طراحی جدید مبتنی بر الگوی متریال بهره خواهد برد. این طراحی جدید باکسر تنها در سیستم‌عامل سایانوژن در دسترس است. دیوید هرمن از سایانوژن می‌گوید:

سطح شخصی‌سازی ارائه شده توسط اپلیکیشن ایمیل مبتنی بر Boxer به کاربر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتری هنگام مدیریت ایمیل‌ها و وظایف خواهد داد و منبعی از خصوصیت‌های بهبود بهره‌وری خواهد بود. بر اساس همکاری ما با باکسر، مجموعه‌ای از بهبودهای اعمال شده در اینباکس را به همراه خواهد داشت که کاربران را ترغیب می‌کند.

این بروزرسانی در هفته‌های آتی برای گوشی وان‌پلاس وان در دسترس قرار خواهد گرفت و Micromax Yureka نیز در صف دریافت آن حضور دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات