محصول جدید وان‌پلاس در دسته گوشی، تبلت یا ساعت نمی‌گنجد

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
شرکت وان پلاس در سال ۲۰۱۴ توانست محصول جدیدی برای رقابت با پرچمداران گوشی‌های هوشمند عرضه کند. وان پلاس وان گوشی هوشمند بسیار خوش قیمت و مناسبی بود اما اکنون Carl Pei در مراسم کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ خبر از معرفی محصول آینده این شرکت که احتمالا ماه آینده عرضه خواهد شد داده است.
تبلیغات

 شرکت وان‌پلاس قصد دارد از ماه آینده تولید محصول جدیدی را آغاز کند که به گفته کارل‌پی، موسس این شرکت، نه ساعت هوشمند است، نه تبلت و نه گوشی هوشمند. با توجه به رد شدن فرضیه‌های مبنی بر طراحی و تولید یک ساعت هوشمند، تبلت یا گوشی هوشمند جدید، می‌توان پیش بینی کرد که احتمالا وان‌پلاس قصد دارد یک تلویزیون هوشمند جدید، اسپیکر‌های هوشمند یا یک دستبند ردیاب سلامت تولید کند.

با این حال باید روند تولید سری گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس وان این شرکت را نیز مد نظر قرار دهیم. کارل پی در ماه ژانویه اعلام کرده بود که عضو جدید خانواده وان‌پلاس وان تمامی کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد. هنوز معلوم نیست که منظور کارل پی از این محصول خارق‌العاده جدید چه بوده است، به این ترتیب وان‌پلاس ۲ یک محصول سری خواهد بود.

کارل پی هم چنین تاکید کرده است که قصد ندارد شرکت خود را وارد عرصه تولید تبلت کند. به اعتقاد او در حال حاضر،‌ به لطف فروش روز افزون فبلت‌ها، هیچ یک از غول‌های فناوری جهان از تولید و فروش تبلت سود نمی‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات