اولین گوشی وایو مجوزهای لازم برای عرضه به بازار را دریافت کرد

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
وایو (Vaio) که روزی برند تجاری سونی برای عرضه‌ی کامپیوترهای شخصی به شمار می‌رفت، حالا پس از جدا شدن از سونی قصد دارد گوشی هوشمند تولید کرده و وارد بازار ژاپن و احتمالا دیگر کشورها کند.
تبلیغات

ماه گذشته شاهد اخبار و شایعات پیرامون گوشی هوشمند با برند Vaio بودیم. مدل این گوشی نیز VA-10J عنوان شد. امروز این گوشی در یکی از ادارات استاندارد ژاپن به ثبت رسیده و تصویر مربوط به جعبه‌ی آن نیز فاش شده است. این گوشی بدون شک به زودی در بازار ژاپن عرضه خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که در خارج از مرزهای ژاپن نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

شایعات به صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 720p، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Snapdragon 410، دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت و ۵ مگاپیکسل در جلو اشاره دارند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی و همچنین سیستم‌عامل اندروید ۵ آبنبات چوبی اشاره کرد.

سونی در سال ۲۰۱۴ واحد وایو را بطور کامل به یک هولدینگ ژاپنی فروخت. این کمپانی عرضه‌ی کامپیوترهای Vaio را به کشور ژاپن محدود کرد و حالا قصد دارد از این برند برای تولید محصولات دیگر نیز استفاده کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات