گوگل در حال آزمایش سرویس چت بلادرنگ در هنگ‌اوت است

پنج‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
گوگل هر بار با سرویس‌های جدید خود کاربران را شگفت‌‌زده می‌کند؛ این غول بزرگ اینترنتی در حال آزمایش سرویس جدیدی است که حین جستجو به کاربران اینترنت خدمات چت بلادرنگ را ارائه می‌کند.
تبلیغات

 شرایطی را تصور کنید که در حین جستجوی یک رستوران در گوگل هستید و بلافاصله صفحه‌ی چت با یکی از کارکنان رستوران‌ها ظاهر می‌شود! ممکن است بخواهید از او در مورد غذاها و منوی رستوران سئوال کنید، یا اینکه میز خالی وجود دارد یا نه. گوگل اخیرا در حال آزمایش چت بلادرنگ است که در نتیجه سناریوی مشابه رستوران را به کاربران ارائه خواهد کرد.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

اگر شرکتی در لیست چت آنلاین باشد، با کلیک کردن لینک مربوط به آن شرکت، صفحه‌ی چت هنگ‌اوت باز خواهد شد. در این صفحه‌ی چت، میانگین زمان پاسخ دادن شرکت مدنظر نمایش داده خواهد شد. همان‌طور که در شکل مشاهده می‌کنید، در مثال رستوران در طول چند ساعت مشخص شده پاسخگو خواهند بود.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

گوگل روند آزمایش این سرویس را طی می‌کند اما هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که این قابلیت در آینده ارائه خواهد شد یا خیر. به نظر می‌رسد اگر این سرویس فراهم شود، خدمات مفیدی را برای مشریان، سرویس‌دهندگان و ارگان‌ها عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات